Promotiecode P&O

Die heb ik mij ook al eens afgevraagd...
Ik ben dit tegengekomen.

voor iedereen :

Je kan je boeken met 50% korting, de zogenaamde VisitBritain korting: gewoon BTABE invullen als promotiecode (de voorwaarden kan je terugvinden op de website). Om 't extra goedkoop te houden neem je best de 'LateNite' overzet (gemarkeerd met een 'L').

Voor onze Nederlandse leden:

P&O Ferries biedt ANWB-leden (NL) bij boeking van een overtocht richting Engeland, Wales en Schotland kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 55%! Deze kortingen gelden bij boekingen gemaakt voor 12 juni 2005 (uiterste reisdatum 30/12/2005) op de standaard brochuretarieven voor autoretours.

Show your Card!-voordeel:
ANWB-leden reizen in 2005 met P&O Ferries voordelig met de auto naar Groot-Brittannië.

* Geldig voor standaard autoretourtarieven (incl. personen) en mini-retour tarieven.

* Show your Card!-tarief met grote vrijheden t.a.v. wijzigingen en annuleren.

* Korting niet geldig voor toeslagen voor hutaccommodatie en maaltijden.

* Geldig voor alle afvaarten in 2005.

* Gratis caravan mee: o.b.v. beschikbaarheid ; heen- en terugreis beide op een zondag; direct bij boeking opgeven.

* Info en reserveren: bel P&O Ferries 020-201 3333; het ANWB Telefonisch Reisbureau 0900 – 900 8070 (lokaal tarief) of ga langs bij uw ANWB-winkel met reisbalie

* Reserveringscode: Promotiecode ARCNL en uw ANWB-lidmaatschapsnummer.

* Toon uw ANWB-lidmaatschapskaart bij het inchecken

* Let op: het aanbod kán tussentijds wijzigen, informeer hiernaar bij het reserveren.

Ik heb die code daarstraks toch even geprobeerd en er ging korting af. was wel niet veel... maar was korting.

Maar misschien hangt het van de lokatie of hoe je reist af.

Probeer eens via de link onderaan het forum, dan werkt het misschien wel.

verder heeft dit ooit op de site van P&O gestaan. nu alleen nog in google cache.

Vergelijkbare onderwerpen

D
Reacties
0
Weergaven
321
DM13089
D
Terug
Bovenaan