Provence liefhebber gezocht

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Hildegarde 2905, 17 feb 2019.

1. Hildegarde 2905

Hildegarde 2905 New Member

Ik zoek reisgenoot om met de wagen mee te rijden naar de Provence. Laatste week van september of twee eerste weken van oktober. Dus voor 14 dagen.

2. Frank86

Frank86 New Member

Vertel eens wat meer..
    Leeftijd, hoe, wat, en dan wat wanneer je ter plaatse bent..
    Overnachten, hoe?
    Etcetera

3. Hildegarde 2905

Ik ben een alleenstaande dame van 61 jaar. Vroeger als mijn partner nog leefde reden we naar de Provence met één overnachting,iets voorbij Lyon. We huurden steeds een gite (vakantiewoning) waar je volledig vrij bent . Ontbijt steeds zelf klaarmaken, keuze : uit eten gaan of zelf klaarmaken. De mooie dorpjes in de Provence bezoeken, de marktjes, de antiquairs. Kortom : leven zoals God in Frankrijk. In het terugkeren overnachten we meestal 2 maal maar dat hoeft niet. Ik reed steeds zelf, maar nu heb is mijn partner er niet meer en alleen is maar alleen. Groeten,

4. karel72

karel72 New Member

Hallo, zou je eventueel ook de Gard overwegen? Ik ben namelijk opzoek naar een reisgezel voor dezelfde reden, leeftijd maakt me niets uit!
    Ik overnacht wel 2 keer in de heen en terug reis, want men vakantie begint als ik vertrek! Voor meer info, laat maar iets weten, gr karel, 47j

5. Hildegarde 2905

Ja natuurlijk, en ik wil ook wel 2 overnachtingen doen. Zou het niet aangeraden zijn om elkaar eens te ontmoeten, dan kunnen we concretere afspraken maken?
    Samen met mijn partner, vroeger dus, begon ons verlof ook van bij het vertrek. Leuk om dat te horen van jou.
    Laat nog iets horen hé, ik kijk er naar uit.
    Groeten,
    Hilde.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie