Puerto Rico

Grace1977

Member
Welke toffe dames (40-55jr ; zelf ben ik 46jr maar voel me veel jonger) willen er mee voor een 10-daagse naar Puerto Rico?
(gedurende 16-19jan.'2025 is er het super jaarlijks streetfestival, waarvan ik toch zeker 1dagje wil meepikken)
Januari is de beste maand van het jaar qua weersomstandigheden en wat er te doen valt.
De feestdagen hier zijn dan ook achter de rug.. Zijn we halfweg de winter om effe 10dgn van volle zon te genieten om dan de 2e helft vd winter hier aan te kunnen.
Mshn ook een binnenlandse vlucht van PR naar een ander caribisch eiland voor enkele dagen? Want het is nu toch niet zo dat men zegt 'nou, volgend jaar es een ander eiland', gezien de vluchtprijzen. Maar soit, da's maar een voorstel dat ik doe..
Sowieso is er véél te zien in PR en lijkt me na alle info te hebben ontvangen, dit toch één vd eilanden met de meeste cultuur.
Ik vernam van cruises die op verschillende eilanden stoppen, maar da's werkelijk boot af - strand en iets v toeristische attractie bezien - boot terug op..
Zelf wil ik toch effectief kunnen zeggen dat ik PR gezien heb!
Ik reis low budget qua slaapplaats en verder is het niet de bedoeling constant ah strand te liggen, maar toch op een rustige manier bezoeken brengen aan al wat PR te bieden heeft.
En als ik toevallig Benicio Del Toro zie, ben je me kwijt! (grapje ;) )
Ik ben een zeer gemakkelijk persoon op reis en maak op voorhand duidelijke afspraken en hou me eraan, zodat de reis vlot en aangenaam verloopt!

Bijlagen

• Puertorico.webp
    Puertorico.webp
    119.6 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan