Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Puglia

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucida

New Member
Hallo, ik (vrouw, hoogopgeleid, 54 jaar) zoek een reisgenoot, liefst een vrouw (any age), voor een twee weekse reis door Puglia, Italie, deze zomer 2021, liefst met een huurauto daar ter plekke. Ik houd van afwisseling van cultuur en natuur, beide in overvloed in Puglia aanwezig. Wat me trekt aan Puglia is dat het niet zo toeristisch is, een heel "authentiek" stukje Italie nog. Liefst vertrek ik al half juli, maar ben enigszins flexibel wat de datum betreft.

Dag Ludida, kan mij goed vinden in jouw reisplan. Wil je graag nog e paar zaken vragen, kan ik je een pm sturen of bellen aub? Grtjs, Viva

Beste Viva, veel dank voor je reactie, maar ik heb ondertussen al reisgezelschap gevonden voor de Puglia reis. Maar misschien een idee om een andere keer een reis te maken, als er iets meer voorbereidingstijd is? Ik reis regelmatig.
Maar dat zal dus niet deze zomer zijn... Lucida

Waarderingen: Viva
Beste Lucida, is idd een goed idee om eventueel later samen te reizen. Weet niet of ik je hier kan volgen (nieuwe gebruiker) maar zal beslist uitkijken naar je verdere reisplannen hier op het forum. Vriendelijke groeten, Viva

Beste Lucida,
Ben je evt bereid, bij thuiskomst, om je reisverhaal privé met mij te delen?
Ik wil met een vriendin weg in september, maar we hebben nog geen bestemming. Wat je over Puglia zei, zint me echt wel! Maar dit deel van dit prachtige land ken ik nog niet. Groetjes,Mieke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...