Reigenoot Australië gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kelly84

New Member
hey,

Ik ben Kelly (25, V) en droom al langer om naar Australië te gaan. En heb nu zo iets van 'het is nu of nooit'!

Heb nog geen concrete plannen, maar zou voorjaar 2010 willen gaan rondtrekken in Australië voor 1,2,3 maand.

Iemand interesse? laat dan gerust iets weten en dan kunnen we samen onze plannen concreter maken!

grtz

hey,

Heb nog geen concrete plannen, maar zou voorjaar 2010 willen gaan rondtrekken in Australië voor 1,2,3 maand.

grtz

Dag Kelly,

Waarom niet iets vroeger? Ik ga er einde dit jaar een maand rondtrekken alsook er kerst en nieuw vieren...

- De oost(kust) afreizen per auto, van Sydney naar Brisbane.
- Volgende halte is Alice Springs.
- Om dan verder door te reizen naar Adelaide
- Van Adelaide met de wagen naar Sydney, via Melbourne (down under dus).

De plannen zijn dus vrij concreet (maar 'k sta open voor suggesties)!

Dat moet wel lukken in een maand tijd :-)

En, kerst en nieuw in de zomer vieren lijkt me wel iets! :-)

grtz!
Knuppelbeer

Hey,

Heb wel interesse. Droom er ook al heel lang van om naar Australië te gaan en liefst van al voor een langere periode zoals jij.
Ben een meisje van 30 uit Limburg
Groetjes

hey,

Aan knuppelbeer:
Ja ik zou wel willen vroeger gaan, maar heb een vaste job en dit jaar lukt het niet meer om zomaar even 1 maand verlof te nemen.

Aan Spearske:
Leuk dat je de zelfde interesse hebt, mss moeten we hier eens wat uigebreider over praten. Ik zal je mijn e-mailadres geven en dan kunnen we verder afspreken.
[email protected]

grtz

hey
ik ben van plan om 2 maand te gaan
spijtig genoeg heb ik nog geen data maar normaal is het voor het 2e kwartaal 2010
is nog een tijdje maar ondertussen ben ik wel al mijn route aan het uitstippelen ongeveer

groeten nicholas

hey nicolas,

merci voor je reactie!
hoe zie jij je plannen voor naar Australië te gaan?
wil je rondtrekken of wil je bepaalde plaatsen zien...
Wanneer had je je vertrek juist in gedachten?

Ik zou graag voor 3 maanden gaan, rondtrekken in heel AUstralië. Het liefst van maart tem mei, dat lijkt me de meest ideale periode qua weer, huurprijzen, enz...

laat maar weten als je interesse hebt!

grtz Kelly

ik dacht eraan om enkel de oostkust te doen omdat 2 maand toch niet echt zo lang is als je daar alles wilt zien
ik zou starten in sydney en van daar uit vervoer te huren en naar cairns rijden
zoveel mogelijk natuurparken bezoeken en de lokale sfeer opsnuiven is mijn bedoeling
ik weet niet of dat ongeveer overeen komt met jouw plannen maar je moet maar iets laten weten

grts Nicholas

weet jij je precieze data al ?

Australië

Hi, Ik reis van 12 tot 16 april met een huurwagen van Townville naar Brisbane in Australië.. zin om mee te rijden? Bedoeling is om de mooie kusten te ontdekken, The great barrier reef, Whitsunday, ..

hey,

Ik ben Kelly (25, V) en droom al langer om naar Australië te gaan. En heb nu zo iets van 'het is nu of nooit'!

Iemand interesse? laat dan gerust iets weten en dan kunnen we samen onze plannen concreter maken!

grtz

Hey,
Jammer genoeg zullen we op die datum nog niet zo ver gevorderd zijn. We landen op 2 april in melbourne en vertrekken dan van daaruit richting oostkust. Maar we gaan eerst een stukje van de Ocean Road doen! Ik schat dat we pas eind april, begin mei in de buurt van Brisbane gaan zijn.

Groetjes, Britt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan