reigenoot gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter nel33
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nel33

Member
Hallo,

Ik zoek iemand die met me wil op reis gaan. Liefst Zuid-amerika voor 21+ dagen.

Laatst bewerkt:
Dag Steve,

Ik werk in het onderwijs, dus heel de maand Juli en de eerst helft van Augustus ben ik vrij.
Het liefst zou ik op reis gaan voor een maand.
Het moet niet direct Zuid-Amerika te zijn, Sri Lanka ... spreekt me ook enorm aan.
Het zou tof zijn mochten we die reis kunnen maken met een groepje van 4-5 mensen.
Als je zin hebt, laat maar iets weten.

groeten

Hallo,

ik kan me 3 weken vrijmaken, meest ideale de laatste 2 weken van juli en de eerste week van augustus, dus wat dat betreft heb ik minder mogelijkheden.
Sri Lanka vindt ik een goed idee, lijkt me een mooi land om ontspannen door te reizen en toch veel te doen en te beleven. Wat zuid-amerika betreft gaat mijn meeste interesse naar de maya-cultuur, dus dat is mexico, dat biedt ook mogelijkheden.

Een groepje zou leuk zijn inderdaad, misschien krijgt dit makkelijker vorm als er iets concreets in de aanbieding is door reeds een aantal mensen. Misschien moeten we daar eens de koppen voor bij elkaar steken.

Groeten

Steve

het is een ander idee, geef maar een gil als het je aanspreekt

Hallo,
ik zoek medereizigers om met een (waterski)boot van België naar de Zwarte Zee te gaan, via de kanalen en rivieren van

Europa. Het zal een combinatie van roadtrip (over water) en trekking worden (slapen wil ik zoveel mogelijk in iglotentjes

doen).
Vertrek april 2012, aankomst ?.
Ik ben meer een natuur-mens dan een grote steden mens, maar het is de afwisseling die ook net zo veel goed zal doen. Ik

zoek niet noodzakelijk iemand om de hele reis mee te gaan.
Ik houd van goed eten en drinken. Ik speel graag pool in een kroegje. Als ik een berg zie, vind ik het altijd een goed idee

naar de top ervan te klimmen of wandelen. Alle sporten op en in het water houd ik van. Ik vind het heerlijk mijn omgeving

te exploreren. Net zo goed geniet ik van heerlijk niks doen ;-)
Ik heb ook een thread gestart, die je terugvind via mijn profiel
Je kan me ook bellen voor meer informatie op +32 476 37 57 51
http://www.facebook.com/pages/Captain-Sunset/199067310162721
groetjes, peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan