Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reigenoot voor zonnige Last Minute ts 6 en 18 sept

Status
Niet open voor verdere reacties.

marietjen

New Member
Hoi,

Gezien het trieste weer hier in Vlaanderen, trek ik er half september nog even opuit richting zon! Ik zoek nog een reisgezel (m/v) voor mee low budget richting zon te gaan, laat maar horen!

Marietjen uit Antwerpen

Woeps een foutje in de titel, Reisgenoot dus...

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben wel te vinden voor een zonnige vakantie. Ik ben wel niet te vinden voor pure zee-strand-vakantie, maar wel liever iets actief. Uitgebreide citytrip, wandel- of bergvakantie, ...

Ik heb verlof van 10 tot 18 september, en momenteel nog zonder plannen.

Welk soort vakantie had je in gedachten? En welke bestemmingen?

gr,
Joris/35/Brugge

Hey,

Groot gelijk dat ge naar het zonneke op reis wilt gaan. Als ge wilt zal ik meegaan eender naar waar, als er maar veel zon is. Ik wil met de auto, vliegtuig, boot, maar niet te voet gaan. Voorlopig heb ik al verlof van 5 september tot en met 12 september, maar kan er waarschijnlijk er nog een paar daagjes bij krijgen. Laat maar liefst vlug iets weten.

Groetjes,
Olivier

zonvakantie

Hey marietjen,

ik zoek net hetzelfde: zon, zee en strand + in de dezelfde periode. Heb je ondertussen al een keuze gemaakt? Ik ben van Bornem. Misschien kunnen we eens afspreken vooraf. Je kan me mailen op elisabethcts@hotmail.com.

groetjes elisabeth

hey

Ik zoek ook nog een reisgenoot voor naar de zon te gaan. Ik ben vrij vanaf 12 september.

Groetjes Cindy

Hey cindy,

Sorry, maar ik ben juist terug van een paar daagjes zee en ben vanaf vandaag al terug moeten beginen werken.
Als je nog op vakantie wilt gaan kan ik nog verlof aanvragen vanaf 24 september tot en met 14 oktober. Ik heb toch nog een veertiental dagen verlof en ik zou nog eens willen zien hoe de zon eruitziet.
Ik hoop snel op een berichtje van jou.

Groetjes,
Olivier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...