Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reis 4 weken zomer 2022 europa leeftijd rond 20 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lieke Verburg

New Member
Hoi, ik ben Lieke, op dit moment 19 jaar en wil een lange reis door een land in europa maken. Ik zou graag willen gaan in de maanden juni of juli. Ik zat zelf te denken aan de balkan of portugal maar het gaat me vooral om het plezier en een ander land echt te leren kennen. Ik wil graag een actieve vakantie met wat gave activiteiten zo willen ik nog raften hou ik van dingen met water en vind ik abseilen heel vet. Maar ook wil ik steden bezoeken en een van een cultuur proeven. Ik wil wel veel beleven maar er ook bij stil kunnen staan. Dus beetje rust mag ook wel. Ik zou graag reizen tussen hostels of campeerplaatsen. Ik hoop dat je enthausiast van het bericht wordt. Als je nog meer wilt weten kun je me dan een berichtje op insta sturen:
@liekeakkeelisabethverburg
Groetjes Lieke

Hey Lieke,
ik zag "lange reis", "Balkan", "raften" en "abseilen" in één berichtje staan, en zo werd ik per ongeluk héél enthousiast, tot ik je leeftijdsgroep zag, en het iets te lang duurde voordat ik doorhad dat ik helaas niet meer "rond de 20" ben...
Ik kan er me wel proberen uit te lullen door te zeggen dat ik gewoon al 19 jaar ervaring heb als twintiger, maar dat zal niet veel helpen zeker ?
Maar bon, bij die ervaringen zijn wel enkele reizen richting Balkan, en heel wat reizen in functie van rotsklimmen of wildwater kanovaren. Dus als ik je wat dat betreft kan helpen met tips, kaarten of materiaal, laat gerust weten.
Voor de rest hoop ik dat je jonge(re) reisgezellen vind om er iets leuk van te maken. Van die MeneerSam had ik in zijn zoekertje gezien dat hij ook wel een leuke manier van reizen heeft, dus dat komt wel goed ! "k ben de laatste jaren (te) veel met de wagen op reis geweest, geladen met mijn bedje, bootjes, fiets en klimgerief, maar 'k zou daar graag afstand van nemen om terug wat lichter en offroad rond te trekken, eventueel met packraft of zo. Mocht ik komende zomer toch nog eens de auto van stal halen, dan is het wel altijd wel mogelijk om onderweg ergens af te spreken om een dagje of twee te klimmen of te varen. Dan moet je geen dure of toeristische outdoor-organisatie zoeken, en kunnen jullie daarna licht gepakt verder...

Groetjes,
Niels

Hoi Niels, bedankt voor je reactie, ik zou inderdaad wel meer willen weten van wat jij voor informatie hebt. En wellicht is om samen wat te plannen ook helemaal goed om te doen.
Ik hoop wat van je te horen,
Groetjes Lieke

Heey Lieke, al reismaatje gevonden? Ik zou graag interrailen naar zuidoosteuropa voor 3 a 4 weken eind juli of in augustus. Misschien lijkt dit je wat? Laat maar weten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...