Hey Lieke,
ik zag "lange reis", "Balkan", "raften" en "abseilen" in één berichtje staan, en zo werd ik per ongeluk héél enthousiast, tot ik je leeftijdsgroep zag, en het iets te lang duurde voordat ik doorhad dat ik helaas niet meer "rond de 20" ben...
Ik kan er me wel proberen uit te lullen door te zeggen dat ik gewoon al 19 jaar ervaring heb als twintiger, maar dat zal niet veel helpen zeker ?
Maar bon, bij die ervaringen zijn wel enkele reizen richting Balkan, en heel wat reizen in functie van rotsklimmen of wildwater kanovaren. Dus als ik je wat dat betreft kan helpen met tips, kaarten of materiaal, laat gerust weten.
Voor de rest hoop ik dat je jonge(re) reisgezellen vind om er iets leuk van te maken. Van die MeneerSam had ik in zijn zoekertje gezien dat hij ook wel een leuke manier van reizen heeft, dus dat komt wel goed ! "k ben de laatste jaren (te) veel met de wagen op reis geweest, geladen met mijn bedje, bootjes, fiets en klimgerief, maar 'k zou daar graag afstand van nemen om terug wat lichter en offroad rond te trekken, eventueel met packraft of zo. Mocht ik komende zomer toch nog eens de auto van stal halen, dan is het wel altijd wel mogelijk om onderweg ergens af te spreken om een dagje of twee te klimmen of te varen. Dan moet je geen dure of toeristische outdoor-organisatie zoeken, en kunnen jullie daarna licht gepakt verder...
Groetjes,
Niels