Reis Australië - juli en aug 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicole1

New Member
Hallo,

Ik droom al jaren van een reis naar Australië en nu ga ik eindelijk!!
In de zomer van 2013 (juli en aug) ga ik erheen. Ik land in Sydney, dus
blijf ik eerst een paar dagen daar, daarna wil ik graag via WOOFF bij mensen
verblijven en delen van de oost en westkust verkennen.

Iemand die op dat moment ook daar is of voor een week wil meetrekken in Australië?

Laat me even iets weten!

Groetjes, Nicole

Dag Nicole,

Ik las net je berichtje en wilde laten weten dat ik ook aan het denken ben om even te gaan wwoofen maar dan ergens in azie- bv nepal, indie, japan, china gaan door mijn hoofd.

Mijn vraag is : hou je je vast aan je keuze voor Australie of valt dat te herzien?

Australie is idd een exotisch land maar ook welvarend en goed ontwikkeld zoals de westerse landen. Ik had eerder gekozen voor een plaats met een totaal andere cultuur en mentaliteit dan onze.

Laat maar iets weten,
Gabriela

Dag Gabriela,

Het is de eerste keer dat ik zo een grote reis (alleen) onderneem, dus vind ik het wel leuk dat het een land is dat op gebied van ontwikkeling gelijk loopt met België. Andere culturen interesseren me heel veel, maar een reis naar Azië zal niet voor komend jaar zijn.

Heb jij al ervaring met wooffen?

Groetjes, Nicole

Ik heb ondertussen al een heel stuk van de reis gepland, maar ik ben nog op zoek naar een reisgenoot die één week of enkele weken in augustus wil meereizen.

hey nicole ik droom ook al jaren van australie of nieuw-zeeland. hoe ziet je planning uit en waar zit je in augustus?en alles via wooff? maar je hebt liever een vrouw als reisgenoot misschien en wat jonger :-)? groetjes danny

Hey Danhab,
Ik ben begin augustus wss in de buurt van Sydney. Wil graag iets via WOOFF doen, maar rondtrekken vind ik ook leuk. Geen sjieke hotels ofzo, gewoon de cultuur en de mensen daar leren kennen. Wie de reisgenoot is en hoe oud ie is, maakt niet zo heel veel uit. Als die persoon ma graag reist en graag nieuwe mensen leert kennen.
grtjes..

hoihoi

Hoi Nicole,

Wij zijn beiden rond de 40, man en vrouw wel te verstaan. Wij reizen beiden heel graag en Australie staat wel op ons verlanglijstje. Mss kunnen we es iets gaan drinken om te zien of we dit samen kunnen doen

Groetjes
Toby Knows

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan