Reis Australië - Tasmanië - Nieuw-Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ljeebee

New Member
Hallo,

Ik vertrek in januari voor enkele maanden naar Australië, Tasmanië en Nieuw-Zeeland. In Australië wil ik vooral de Oostkust en het Zuiden doen en Tasmanië. (Het centrum en het noorden heb ik enkele jaren geleden al bezocht) Op 30 maart vertrek ik vanuit Sydney naar Queenstown en op 22 juni vanuit Auckland terug naar Brussel. Alleen is maar alleen en dus lijkt het me leuk om (gedeeltelijk) samen met iemand te reizen. In Melbourne zou ik graag enkele Australian Open matchen zien en ik wil vooral low budget reizen. Mijn plan is dan ook om af en toe op boerderijen te logeren en te werken. Laat me iets weten als dit jou iets zegt!

Groetjes,

Lieve (V, 26, Antwerpen/Westerlo)

Hoi hoi,

Ik zou ook graag begin volgend jaar vertrekken om 6 maand rond te trekken in Australië en Nieuw Zeeland. Moet enkel nog een huurder vinden voor mijn appartement.

Interesse: mail me dan op [email protected]

Groetjes!

Hey daar Lieve,

Ik las zonet je zoekertje hier en het spreekt me eventueel wel aan ;)
Ik heb voor februari-maart-april tijdskrediet opgenomen en trek dan ook hoogstwaarschijnlijk naar Australië. Ook ik ben er al eens geweest, en zou me deze keer willen focussen op het Westen, het Zuiden, en Tasmanië.
Mijn 'reisfilosofie' : low budget,contact met locals, natuur, avontuur, go with the flow!
Heb vorige keer enkele keren op boerderijen gewerkt ook ( via WWOOF ) en dit zijn altijd geweldige ervaringen geweest, zeker voor herhaling vatbaar;)
En oh jah, ben 28 m vl brabant.
Laat maar ietske horen mocht je interesse hebben;)
Grts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan