Reis binnen Europa eind September

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten6

New Member
Hallo allen,

Ik ben Maarten, 24 jaar uit de omgeving van Leuven. Ik heb de laatste 2 weken van september vrij en zou in die periode graag een vakantie maken. Een locatie maakt me niet echt uit, zolang het binnen Europa is.

Persoonlijk ben ik iemand die graag met de auto reist, afstand maakt niet uit. De auto geeft een zekere vrijheid dat je nog altijd andere locaties in de buurt kan gaan bezoeken. Qua talenkennis spreek ik Frans en Engels.

Wat soort vakantie ik zoek, geen actieve sportvakantie. Verder mag het van mij low-budget zijn tot luxueus. Ik zie graag wat cultuur, eventueel ook wat dingen betreffende de geschiedenis, maar ook wat rust in de vakantie moet kunnen. Zowel wandelingen, als strand zijn voor mij prima, maar wel geen pure strandvakantie. Het nachtleven wil ik ook wel eens bekijken maar hoeft ook niet elke avond.

Als er iemand nog vragen of voorstellen heeft, hoor ik het graag.

Hoi Maarten

Ik ben altijd wel te vinden voor een rondreis/citytrip met de auto. Op deze manier heb je veel vrijheid :-). Ik kan kiezen wanneer ik verlof neem maar ik was sowieso van plan om 2 weken in september te nemen.

De bestemming speelt niet echt een rol voor mij. Dat kunnen we misschien samen beslissen. Verder hou ik ook van cultuur, korte wandelingen, natuur,...

Ik ben Mieke, 28 jaar en ik woon in Herentals

Groetjes
Mieke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan