Reis Egypte december/januari

• Onderwerp starter Onderwerp starter tibi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tibi

Well-Known Member
Hoi, Ik ben Thomas, 35 jaar.
Graag zou ik in december of januari naar Egypte gaan. Het liefst zou ik naar Luxor gaan. Maar ergens anders in Egypte is ook een mogelijkheid, behalve de Rode Zee.
Ik zoek een reisgenote die mee wil; liefst iemand rond mijn leeftijd.
Ik ben gefascineerd door Egypte en zijn geschiedenis, dus wil echt proeven van de cultuur.

Egypte

Hallo Thomas,

Ik zag jouw berichtje en was blij verrast iemand te ontmoeten die eveneens gebeten is door de Egyptische microbe. Graag zou ik net zoals jij dit prachtige land ontdekken en wie weet, misschien kan dat samen met jou.
Ik ben wel ietsjes ouder dan jij, 43, maar als we op dezelfde golflengte zitten qua interesses speelt leeftijd een mindere rol.
Je mag altijd contact opnemen via [email protected].
Groetjes,
Connie

Hallo Thomas,

Ik zag jouw berichtje en was blij verrast iemand te ontmoeten die eveneens gebeten is door de Egyptische microbe. Graag zou ik net zoals jij dit prachtige land ontdekken en wie weet, misschien kan dat samen met jou.
Ik ben wel ietsjes ouder dan jij, 43, maar als we op dezelfde golflengte zitten qua interesses speelt leeftijd een mindere rol.
Je mag altijd contact opnemen via [email protected].
Groetjes,
Connie
Hoi Connie

Ik heb je al gemaild, maar ofwel ist adres verkeerd ofwel lukt het niet
mijn adres is [email protected]

Hoi, Ik ben Thomas, 35 jaar.
Graag zou ik in december of januari naar Egypte gaan. Het liefst zou ik naar Luxor gaan. Maar ergens anders in Egypte is ook een mogelijkheid, behalve de Rode Zee.
Ik zoek een reisgenote die mee wil; liefst iemand rond mijn leeftijd.
Ik ben gefascineerd door Egypte en zijn geschiedenis, dus wil echt proeven van de cultuur.
-----------------------------
Heb je misschien zin om mee te gaan naar Egypte tussen 16.12 en 23.12 .2011? Het is de week voor Kerst
Mij lijkt het heel tof om vanuit Egypte ook Jordanië (Wereldwonder Petra ) en Israël (Eilat) te bezoeken.

Of ben je misschien ondertussen al op reis geweest?
Indien interesse,laat me dan maar gerust iets weten!

groetjes
Hanne
(30 jaar )

Hallokes

ik ben ook nog op zoek naar een leuke vakantie in dec/januari
Kunnen jullie mij contacteren?
stuur hier maar een berichtje, dan voeg ik jullie wel ergens op toe.
groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan