Hey, ik zou volgende week reisje boeken naar Egypte, vertrekken tussen 23-27 september. Mocht er iemand zin hebben om mee te gaan laat je maar iets weten.
Met 2 is altijd leuker dan alleen.
Was gisteren langs geweest in het reisbureau, had in Egypte 5* hotel gevonden aan zeer mooie prijs, maar blijkbaar zijn er de laatste maanden redelijk wat klachten binnen gekomen over dat hotel, dus ben nu aant zoeken naar iets anders, in Egypte vind ik niet echt iets da in mijn prijsklasse past, ben nu aant zoeken in de regio Marokko, Tunesië.
Heb je soms toevallig facebook?
Ik lig graag eens aan het strand, heb graag eens de rust rondom mij. Met een boekje of zo.
Maar ga ook graag eens op verkenning in de omgeving, plaatselijke dorpjes, marktjes enz..
En indien er de mogelijkheid is neem ik ook één of meerdere excursies mee, zou zonde zijn da je ergens op reis gaat en niet even de de cultuur en plaatselijke sfeer gaat opsnuiven.
Even gechargeerd voor het idee:
Als ik je goed begrijp zou jij ergens een hotel boeken, daar meeste tijd aan het zwembad liggen en dan 's avonds stadje in, af en toe een dorpje zien...
Want dat is niet wat ik wil...
ik wil juist wat rondreizen.. Niet heel heftig, iedere dag ergens anders heen hoor, dat je de hele dag op de klok aan het kijken bent, maar ik vind het wel leuk om in de loop van de reis het landschap te zien veranderen zeg maar...
Ben zeker geen zwembad of standfanaat, mijn vorige reis (al 5jaar) geleden was ook naar Egypte, 12 dagen, denk dak maar 3 dagen in het hotel heb gezeten, de rest was ik weg op excursie of snorkeltripjes, da was wel prachtig in Egypte. Ben ook keer van Sharm el Sheikh naar Cairo geweest, Da was me wel het ritje, een goeie 1000km heen en terug, maar was de moeite waard.
Ben nu net op mijn werk toegekomen, tis hier rustig, dus ga nog beetje voort zoeken op de reis sites naar waar ik zou kunnen gaan