Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reis Genoot gezocht. Panama, Costa Rica, (Zuid Amerika). Begin oktober.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilbrand

New Member
Hey

Ik ga 6 oktober vliegen naar Panama,vanuit Daar wil ik door backpacken naar Costa Rica maar wil ook eventueel door reizen naar Zuid-Amerika...... ( ben daar heel flexibel in)
Lijkt je het leuk om me te gaan of ben je in de buurt reageer gerust.

Ik ben Hilbrand 23 jaar en wil voor 10/14 weken door reizen in Mid/Zuid Amerika.

Groeitjes

Hey Jeroen

Bedankt voor je bericht. Ik zal je laten weten als ik in Costa Rica ben. Begin namelijk zelf in Panama. Je kan me gerust een Facebook bericht sturen op de naam (Hilbrand Baar Quiñones) om je eventuele plannen door te geven of om te laten weten waar je in Costa Rica bent.

Groetjes

Hey Jeroen

Bedankt voor je bericht. Ik zal je laten weten als ik in Costa Rica ben. Begin namelijk zelf in Panama. Je kan me gerust een Facebook bericht sturen op de naam (Hilbrand Baar Quiñones) om je eventuele plannen door te geven of om te laten weten waar je in Costa Rica bent.

Groeitjes

Hoi hoi ik ga 6 november voor 3 weekjes naar Costa Rica en begin in San Jose mis kunnen we elkaar ergens ontmoeten ?
Weet niet waar je dan ergens bent ?
Groetjes Thijs

Hey! Thieske
Wat leuk dat je ook richting Costa Rica gaat! Ik vlieg op 7 november naar Costa Rica, het lijkt mij leuk om elkaar daar te ontmoeten.

Ik land om 18.00 uur in San José, Vanaf daar heb ik nog geen concrete plannen wat ik daar ga doen.
is het een idee om het gesprek veder voor te zetten op Facebook messager? praat toch wat makelijker. me Facebook naam is (Hilbrand Baar Quiñones)

Groeitjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...