Reis in Augustus: alle Canarische eilanden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tim01
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim01

New Member
Het idee bestaat al langer, om aan te vliegen vanuit NL / BE of DE op één van de Canarische Eilanden en dan te 'eilandhoppen'. Bezoek elk eiland zo'n 3-4 dagen en vliegen met een kleiner vliegtuig (Binter of Isla Canarias) tussen de eilanden.

Vluchten zijn goedkoop: aanvliegen op Lanzarote vanaf BRU of DUS al vanaf € 49,- met TUIFly of Thomas Cook. Inter-canarische eiland vluchten zijn € 20 voor een enkeltje.

Plan is als volgt (veranderbaar)
- Dag 1 - 4: Fuerteventura (logeren bij Spaanse kennissen: beschikking over 5-persoons luxe vakantievilla, gratis!)
- Dag 4 - 7: Lanzarote
- Dag 7 -10: El Hierro
- Dag 10-14: La Gomera
- Dag 14-16: Tenerife
- Dag 16-18: La Palma

21 jaar. 4e jaar HBO + 2e jaar universiteit (doe 2 opleidingen tegelijk). Veel buitenland ervaring. Zou leuk zijn een dergelijke reis met een groep van 3-4 te doen. Kunnen planning ook helemaal omgooien en als laatste de witte zandstranden van Fuerteventura nemen. Of b.v. Gran Canaria toch toevoegen (nu vermeden i.v.m. toerisme). Ik hou van zowel mooie stranden (taking a dive!), vergezichten, 'explore the local culture' als stukken wandelen. Een sunset op een nog niet ontdekte plaats door het toerisme is ook één van m'n favorieten.

Laatst bewerkt:
Nog even een toevoeging: surfles (golfsurf) staat op de planning. :biggrin: Dat is m'n enige 'must do'.

Hey,

Dit lijkt mij echt een supertof avontuur en interesseert me echt. Ik ben zelf ook 21 jaar, studente industrieel ingenieur chemie. Ik studeer in juli af. Zou je die reis zowiezo in Augustus doen? Ik prefereer Juli... en surfles wou ik echt al lang eens nemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan