reis in december

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathancools

Member
elo,
ik ben de rest van december vrij (uitsluitend oudjaar) en had graag nog wat gereisd in Europa. dit kan zowel 1 plek zijn als meerdere

aangezien ik dit nog maar recent weet heb ik dusver nog geen plannen. iemand zin in avontuur?
centjes zijn er maar ik plan niet duur op vakantie te gaan. couchsurfen, hostels, tent... allemaal mogelijk.

ik ben 26 en van Antwerpen. vrij sociaal en gemakkelijk.

als je ideen hebt of gewoon meewilt laat je maar iets weten. man of vrouw speelt geen rol maar wel 20 tot 30 jaar (ongeveer).

groeten,
nathan

io,

Heb in december ook nog wel wat verlof staan; kan het niet allemaal meer opnemen dit jaar.
Alvast thuis met de Kerstdagen, en vooraf kan ik makkelijk enkele dagen vrij nemen.

Heb plannen om binnenkort met tent de winter in te trekken voor een paar dagen (nog niet volledig concreet).
Dacht ook nog aan een of andere citytrip.
Hou wel van uitersten; met de tent erop uit in de vrieskou sounds like adventure.
Duur hoeft het zeker ook niet te zijn, low-budget is ideale optie.

Als de plannen/agenda's zouden gelijklopen, dan hoor ik het wel van je.
groeten,
Bart

december

hej bart,
als de week voor kerst gaat voor jouw moet dit wel lukken. moet niet zaterdag - zaterdag zijn, mag daar zeker op afwijken.
dit jaar heb ik al genoeg city trips gedaan dus daar pas ik zowieso op.
in de koude gaan kamperen zie ik wel zitten maar daar heb ik dan weer geen uitrusting voor.
qua kleren lukt dit wel maar ik heb geen kampeergerief.

wat ik wel nog wil doen is gewoon vliegtuig opspringen naar ergens en daar onze plan trekken. er mag altijd wel een dag in een stad bijzitten natuurlijk, maar liefst geen hoofdsteden zoals meestal het geval is.
dan denk ik bijvoorbeeld aan letland. estland, litouwen. ook ierland en schotland spreekt me wel aan of een rondtrip door denemarken, zweden, noorwegen. dat laatste kan natuurlijk wel eens tegenvallen van prijs maar met couchsurfing is dit natuurlijk wel mogelijk.

hoe oud ben je en van waar ben je?

groeten
nathan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan