Reis in September, student

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schopenbauer

New Member
Hallo :)

Aangezien ik deze zomer voor mijn 21 jaar een som geld krijg had ik eraan gedacht een grote reis te maken. Nu is er niemand die ik ken die bereid is 'veel' geld uit te geven aan een reis (het is te zeggen, buiten europe te reizen), dus kom ik hier eens horen of er een avontuurlijk iemand zin heeft :) Ik ben dus op het moment 20 jaar, van het mannelijk geslacht, en ik studeer in Antwerpen (waar ik ook woon).
Ik had gedacht aan de streken van Vietnam, Laos, ... Om daar wat rond te trekken en de lokale cultuur/natuur te ontdekken (maar ik sta ook open voor andere bestemmingen). Ook had ik gedacht aan een lastminute, maar hier heb ik niet veel ervaring mee, dus dat valt ook dan nog af te wachten.
Indien iemand geinteresseerd is laat dan maar iets weten :)

Hoi!

Ik ben nog opzoek naar een reisgenoot voor mijn reis naar Azië, ik heb in September nog werk, dus kan in Oktober/November vertrekken.
Ik ben in April voor 6 weken in Nepal geweest voor mijn afstudeerproject, hierdoor ben ik enthousiast geworden in het verre reizen en wil ik meer van Azië zien.

Tijdens de rondreis zou ik graag nog langs Nepal willen, het verdere reisplan staat nog open, eventueel zou ik onderweg nog vrijwilligerswerk willen doen. Ook de tijd staat nog geheel open, ik wil zeker 2 maanden weg, maar dat kan ook 9 maanden worden als het geld het toelaat ;)

Ik ben een vrouw van 21 jaar (sept. 22), kom uit Brabant, houd van avontuur en wil graag tijdens mijn reis zoveel mogelijk onder de lokale bevolking te komen om kennis te maken met de cultuur. Ook houd ik van een feestje op zijn tijd :D

Spreekt het je aan? dan hoor ik het graag :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan