Reis juli 2011 (Noord of Zuid)- Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eline1990

New Member
Hallo iedereen,

Ik ben Eline, binnen 2 maanden 21 jaar en wil graag in juli een reisje plannen van ong drie weken naar Noord- of Zuid Amerika. Ik ben van Limburg, Riemst en studeer Rechten aan de Uhasselt.
In het jaar 2008 heb ik 10 maanden in de Dominicaanse Republiek gestudeerd en woonde daar bij een lokaal gastgezin. Sindsdien ben ik helemaal gebeten door de Zuid-Amerikaanse cultuur. Ik hou enorm van warme landen/culturen en de latino sfeer spreekt mij daarom ook helemaal aan. Ik zou het dan ook super vinden om eens drie weken rond te trekken (eventueel backpacken/ low budget) in Zuid- Amerika (bijvoorbeeld Peru, maar land kunnen we samen overleggen of evt. meerdere landen).
Ook zou ik het geweldig vinden om eens de West- of East Coast van Noord- Amerika te gaan bezoeken. Liefst de West coast en dan vooral voor de Grand Canyon, Los Angeles, Hollywood, Santa Monica, Las Vegas, San Francisco.
Dit zijn maar enkele ideeën en zoek graag een paar toffe, sociale reisgenoten (jongen(s)/meisje(s), speelt geen rol tussen 20-25 jaar) die met mij deze reis willen maken.
Zit jij met ong hetzelfde idee, mag je me altijd een berichtje sturen op fb (Eline Lambermon).

Groetjes,

Laatst bewerkt:
Hallo Eline,

3 jaar geleden ben ik reeds eens naar CA geweest en ben er toen ook mijn hart verloren, daarom ga ik in april of mei opnieuw naar daar.
Ik reken op een 16dagen, dan zouden we wel een keuze moeten maken of te wel richting San Francisco of te wel richting Vegas want voor beide moet je minsten 25dagen gaan.
Maar kwa planning en route is alles bespreekbaar
Indien dit jou zou aanspreken neem dan maar contact met me op.
Ik ben zeer flexibel naar vertrekdata dus dat maakt me niet zoveel uit.
Groetjes,

Tom

reis Z-Amerika

Hoi Eline,

Bij het zoeken op het internet kreeg ik weer zin om eens een verre reis te maken, o.a. naar Z-Amerika. Aangezien ik 2 jaar geleden al eens heb gereisd met reisgenoten via het reisforum dacht ik eraan om dit nog eens te doen.
Ik hou enorm van de natuur en doe dan ook graag een wandeling. Trekken kan ik helaas niet doen (rugproblemen), maar ik wil er wel zoveel mogelijk naar streven. Ook de lokale bevolking en cultuur opsnuiven vind ik een must.
Ik studeer voor leerkracht lager onderwijs en werk intussentijds ook als begeleidster. Ben afkomstig uit Gent en van '88. Ik kan reizen in de maanden juli, aug of september.
Ik sta voor veel open en hou er dan ook van als mensen flexibel zijn (wat wel nodig is als je reist met onbekenden...)

Lijkt je voorstel mij wat, laat dan gerust iets weten!

Grtjs, Jolien

Hallo iedereen,

Ik ben Eline, binnen 2 maanden 21 jaar en wil graag in juli een reisje plannen van ong drie weken naar Noord- of Zuid Amerika. Ik ben van Limburg, Riemst en studeer Rechten aan de Uhasselt.
In het jaar 2008 heb ik 10 maanden in de Dominicaanse Republiek gestudeerd en woonde daar bij een lokaal gastgezin. Sindsdien ben ik helemaal gebeten door de Zuid-Amerikaanse cultuur. Ik hou enorm van warme landen/culturen en de latino sfeer spreekt mij daarom ook helemaal aan. Ik zou het dan ook super vinden om eens drie weken rond te trekken (eventueel backpacken/ low budget) in Zuid- Amerika (bijvoorbeeld Peru, maar land kunnen we samen overleggen of evt. meerdere landen).
Ook zou ik het geweldig vinden om eens de West- of East Coast van Noord- Amerika te gaan bezoeken. Liefst de West coast en dan vooral voor de Grand Canyon, Los Angeles, Hollywood, Santa Monica, Las Vegas, San Francisco.
Dit zijn maar enkele ideeën en zoek graag een paar toffe, sociale reisgenoten (jongen(s)/meisje(s), speelt geen rol tussen 20-25 jaar) die met mij deze reis willen maken.
Zit jij met ong hetzelfde idee, mag je me altijd een berichtje sturen op fb (Eline Lambermon).

Groetjes,

Zomer 2011

Ik ben momenteel ook opzoek naar een reisgenoot/reisgenoten voor juli 2011. De bestemming maakt niet zo zeer uit, als het weer maar mee zit en het budget. Op moment spreekt Zuid-Amerika mij meer aan dan het Noorden. Zelf ben ik een actieve reiziger en zit niet veel stil.

Ik ben 24j en studeer master seksuologie in Leuven. Op dit moment heb ik geen her-examens, maar ik weet niet hoe het 2e semester gaat verlopen. Zelf zou ik graag 4 volle weken in juli op reis willen gaan (omdat er normaal 3 maanden vakantie zijn).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan