reis juli naar de zon

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurgens

Active Member
Nog eens een poging wagen.Ik wil op reis in juli(ben de hele maand vrij) en zoek mensen die mee willen.Zon,zee,strand etc...ik sta open voor alle voorstellen voor wat betreft de bestemming.:good:

mvg
Jurgens

Hela

Ik ben zelf van plan om vakantie te gaan in juli.

Zon, zee, strand.... denk op dit moment aan Turkije, Tunesië of Bulgarije.

Je mag me altijd een berichtje sturen.

vakantie juli

dag jurgen, ik heb wel interesse om met iemand op reis te gaan , ikzelf ben 30j .
de bestemmingen die ik wil doen kunnen we bespreken , mijn voorkeur gaat naar mallorca , chersonisos,.. eigenlijk de jongere uitgaansplaatsen

Hoe oud ben je zelf ? om meer te bespreken kunnen we dan best eens afspreken ...

hoi

Ik had eigenlijk de zoektocht opgegeven ... maar dacht vandaag 'ik zal toch nog eens gaan piepen'

Wil echt er wel eens tussen uit ... ik feest graag, luier graag of doe graag eens een uitstapje ... Bestemming dacht ik griekenland, spanje of turkije ...

Laat maar iets weten :)

reis

Goed, ultieme poging.
Ik ben 38j en hou van het typische strandleven, uitgaan,luieren, snorkelen,zwemmen,achter de meiden zitten etc...:-)
Mijn favoriete bestemming is Spanje.Ik ging vaak naar Salou en dat beviel me goed.
Ik zou nu dus ook graag Spanje,Turkije,chersonissos(oh oh cherso) doen en dat kan ik vanaf 3 of 4 juli.Ik moet de 26ste terug zijn.Moet uiteraard niet zo lang zijn.Dus wie echt interesse heeft graag nu contact nemen, afspreken, regelen , boeken en vertrekken!Graag snelle reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan