Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reis maatje, liefst een vrouw, in de maand augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

jenny95

New Member
Lieve allemaal,

Mijn naam is Jenny, ik ben 22 jaar en woon in Venlo. Ik hou van reizen en nieuwe plekken zien. Ik heb me hier op aangemeld omdat ik opzoek ben naar een meid of meer meiden die in augustus 2 weekjes met mij op zonvakantie wilt gaan. Het liefst van ongeveer mijn leeftijd. De bestemming maakt me niet zo veel uit als de zon maar schijnt en er leuke dingen te doen zijn. Ik kom pas uit een relatie en veel vriendinnen van me zitten nog op school of zelf in een relatie. Vandaar dat ik het via deze weg probeer.
Ik kan de hele dag lekker van het zonnetje genieten, maar ik wil ook dingen zien. Ik hou van winkelen en lekker eten. Ik ben niet vies van een feestje maar het hoeft ook niet elke dag.
Voordat ik een vakantie ga boeken wil ik wel een paar keer met diegene afspreken om te kijken of we een klik hebben.

Ik kijk uit naar jullie reacties

Hoi hoi, kan jij je enkel vrijmaken in augustus?
Vorig jaar heb ik ook via een site met een hollandse meid naar Dominicaanse Republiek op reis geweest,
en dat was echt een super ervaring.
Ik heb wel interesse, maar ik ben wel ietsje ouder dan u wat niet wegneemt dat ik heel spontaan en jong van ziel ben.
groetjes

Hallo! Ja helaas zit ik vast aan augustus. Oh wauw dat lijkt me ook super!! Ik weet niet hoe je zit in augustus?

Groetjes

Hoi, neen augustus lukt mijn niet en ook alles is dan stukken duurder om op reis te gaan vandaar niet in het seizoen voor mij!
Jammer, je lijkt me een heel leuke dame! groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...