Reis midden juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarah87

New Member
Hallo!

Ik ben op zoek naar een reisgenoot (v of m/ 22- 30j) om een fijne vakantie met te maken. Ik heb verlof vanaf 14 juli tem 4 augustus (met voorkeur de 2 weken vanaf de 14ste ongeveer).

Ik heb absoluut geen idee waar heen, als er maar zon is ;-). Ik sta open voor heel wat alleen ben ik geen strandmens... Voor een halve dag is dat wel oké maar ik wil vooral veel zien van de streek waar we heen zouden gaan, cultuur, natuur... Ik ben sportief en avontuurlijk aangelegd.

Met voorkeur een vliegreis, veel luxe heb ik niet nodig al is een net, comfortabel verblijf wel fijn.

Groeten
Sarah ( v/ 24j/ oost-vl)

Hoi hoi sarah,

Ik zag je oproep en ben ook nog op zoek naar reisgenoten voor die periode. Hoe ziet mijn reisbeeld eruit: Op naar een zonnig land waar de vakantie een mix is van locale ontdekkingen, genieten, relaxen, ... Dat gaat van locale dorpjes verkennen, marktjes bezoeken, snuisterijen, een zalig middagterrasje, de minder toeristische plaatsjes eruit zoeken, lachen, verbazing, enz... Eigenlijk een vakantie om met gekke verhalen naar huis te gaan. Mijn verlof valt wel van de 21ste juli t.e.m. 5 aug. Met zen 2,3 of 4en? Totaal geen probleem. Iedereen welkom!

Interesse? Laat me dan gerust iets weten.
Oja, qua bestemming heb ik totaal nog niets concreet. Suprise, suprise.

Groetjes,
Vincent (26 m w-vl)

Ben misschien al een beetje laat, maar ik ben ook wel geïnteresseerd in zo'n reisje. Ik ben vanaf 8 juli beschikbaar

Hallo!

Ik ben op zoek naar een reisgenoot (v of m/ 22- 30j) om een fijne vakantie met te maken. Ik heb verlof vanaf 14 juli tem 4 augustus (met voorkeur de 2 weken vanaf de 14ste ongeveer).

Ik heb absoluut geen idee waar heen, als er maar zon is ;-). Ik sta open voor heel wat alleen ben ik geen strandmens... Voor een halve dag is dat wel oké maar ik wil vooral veel zien van de streek waar we heen zouden gaan, cultuur, natuur... Ik ben sportief en avontuurlijk aangelegd.

Met voorkeur een vliegreis, veel luxe heb ik niet nodig al is een net, comfortabel verblijf wel fijn.

Groeten
Sarah ( v/ 24j/ oost-vl)

hey dat is ongeveer mijn verlof , ik ben ook ni echt een strandmens ,
en naar waar had je gedacht ? en hoeveel mensen ? grtj demyx

Hoi hoi,

Iedereen die nog zin heeft in een reisje tussen 21 juli en 5 augustus mag nog gerust iets van zich laten horen.

Groetjes,
Vincent

Hallo,Sarah

Hallo!

Groeten
Sarah ( v/ 24j/ oost-vl)
Hoi Sarah,be net als jij op zoek naar een toffe reisgezel,waarbij ik heel erg geintreseert ben.Ben jij eveneens geintreseert?laat mij grust iets weten.mijn verlof gaat ook samen met die van jou:good:
Mvg,Tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan