Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reis Montenegro September

Status
Niet open voor verdere reacties.

steven26

Member
Hallo, ik ben jongeman van 26 jaar. Ik ga op reis van 4sept tot 18sept. Door omstandigheden is mijn reisgezel afgevallen. Dus ik ben op zoek naar iemand die het ziet zitten samen met mij de reis te maken. Ikzelf woon in het Gentse.

thx

Montenegro

Dag Steven,

voorlopig ben ik vrij in de periode dat jij op reis zou vertrekken.
Ikzelf ben woonachtig te Mariakerke (Gent) -29 jaar.
Hoe ziet jouw reis er voorlopig uit? en heb je al een gedacht van de kostprijs?

Groetjes Evy

Reis

Hoi Evy

De prijs bedraagt 1354,97eur, all inclusive. Mijn reis bestaat vooral uit ontspanning en verkenning van de streek. Ik ben zelf van Evergem, dus niet ver van Mariakerke.
Nu moest je dit teveel vinden van prijs. Ik wil gerust een andere bestemming kiezen. Als ik maar op reis kan gaan. Ikzelf woon in Evergem, dus niet ver van Mariakerke

Groetjes Steven

Hey dag Steven

bedankt voor jou berichtje.
Qua budget ligt het inderdaad wat te hoog dus dit kan ik niet maken.
Ik kan gaan tot ongeveer 800 euro -900 euro.
Momenteel ben ik werkloos (sinds begin mei) , dus dan begrijp je wel dat dit eventjes niet eenvoudig is. Maar ja, daarmee wil ik jou niet lastig vallen hoor... Alles is bespreekbaar.
Van Evergem, ja dat is inderdaad dichtbij !
Welke andere reizen had je nog voor ogen?
Ik zoek dikwijls reizen op www.deblauwevogel.be , daar kan je begeleide reizen terugvinden tussen 700 -1000 euro. Mijn ouders reizen hier vaak mee en zijn altijd heel tevreden.
Natuurlijk heb je wat minder vrijheid dan als je zelf alles plant... maar ik heb daar echt geen problemen mee.
Plan jij liever alles zelf of heb je niet graag begeleidende reizen?
Als je het ziet zitten, kunnen we misschien eens afspreken? Het moet toch klikken ook hé.
Wat doe jij in het dagelijkse leven?

groetjes evy

Reis

Hoi Evy

Ja daar heb ik alle begrip voor. Geen enkel probleem. Begeleide reizen is niet zo echt mijn ding. Ik stap gewoon naar een reisbureau en boek iets. En dan daar ter plaatse regel ik dan uitstappen via de reisbegeleider. Dat is zo een beetje mijn manier. Nu nogmaals ik wil gerust een andere bestemming kiezen hoor. Desnoods iets minder lang en een ander land. Geen enkel probleem voor mij. Een echt bepaalde voorkeur heb ik niet. Maar het is misschien geen slecht idee om mekaar eens te ontmoeten. Stel u dan voor dat we eruit komen. En mekaar pas zien om het moment van het vertrek. Ik mag er niet aan denken dan .

Groetjes Steven

en wat ik doe in het dagelijks leven. Vooral werken voorlopig ...en als er tijd is, citytrips,sport of een optreden.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...