Reis naar Berlijn, Polen (Krakau, Warshau) zomer 2017.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fourkie

Member
Hallo Iedereen.

Kort eventjes voorstellen.
Wij zijn een koppel m31 /v29 uit West-vlaanderen en willen deze zomer een reisje maken naar Polen.
Maar nu zijn wij nog op zoek naar reisgenoten. Of een groepje om samen mee op reis te gaan.

Hoe, wat, waar?

Nou we zijn nog in de planningsfase maar hadden al het volgende in gedachten.
Eerst een dag of twee een bezoek brengen aan Berlijn. En daarna doorrijden/ vliegen naar Krakau/Warschau voor het bezoeken van de concentratiekampen, de zoutmijn, de fabriek van Shindler's List, enz....
We willen dus de verschillende facetten die deze steden te bieden hebben graag aan bod laten komen samen met een mix van ontspanning en cultuur.

Wanneer?
Wij kunnen weg vanaf 16 juli 2017 t.e.m. 23 juli 2017.

Wie zou er hier interesse hebben?
Of heeft nog extra ideeen?
Iedereen is welkom! Jong,oud, dik of dun. Dat maakt ons niet uit.
Maken we er samen een geweldige reis van???

Laat je gerust horen.

Groetjes,
Vincent en Sara.

Hallo Iedereen.

Kort eventjes voorstellen.
Wij zijn een koppel m31 /v29 uit West-vlaanderen en willen deze zomer een reisje maken naar Polen.
Maar nu zijn wij nog op zoek naar reisgenoten. Of een groepje om samen mee op reis te gaan.

Hoe, wat, waar?

Nou we zijn nog in de planningsfase maar hadden al het volgende in gedachten.
Eerst een dag of twee een bezoek brengen aan Berlijn. En daarna doorrijden/ vliegen naar Krakau/Warschau voor het bezoeken van de concentratiekampen, de zoutmijn, de fabriek van Shindler's List, enz....
We willen dus de verschillende facetten die deze steden te bieden hebben graag aan bod laten komen samen met een mix van ontspanning en cultuur.

Wanneer?
Wij kunnen weg vanaf 16 juli 2017 t.e.m. 23 juli 2017.

Wie zou er hier interesse hebben?
Of heeft nog extra ideeen?
Iedereen is welkom! Jong,oud, dik of dun. Dat maakt ons niet uit.
Maken we er samen een geweldige reis van???

Laat je gerust horen.

Groetjes,
Vincent en Sara.

dag vincent en sara
ik zou ook graag naar polen gaan .
ik zou het met een busreis doen maar ik zie dat je het met de auto of vlieger zou doen .
ik ben Peter en 42 jaar en ik ben geintresseert laat een beetje meer informatie achter
waar woon jullie in west vlaanderen ik woon in oost vlaanderen aalst
groetjes peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan