Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reis naar het zuiden Europa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ben nog steeds op zoek naar een reisgenoot voor begin september en 10 tal dagen rust en ontspanningsvakantie, ben 51 uit 1500 Halle,

Eigenlijk om het even, als het maar goed warm is, daarom lijkt mij het uiterste zuiden van spanje het beste, maar het is mij om het even, balearen zijn ook ok, maar is natuurlijk beetje minder warm,
zide van Italie, sorrento bv ,wat duurder maar lekker eten, het is echt gelijk

ik wil met mijn eigen wagen liefst vooral naar het zuiden van spanje maar kan pas vanaf half september vertrekken voor max 2 weken laat je iets weten dan kunnen we meer in detail eventueel en wie weet een perfecte reis match?

ik wil met mijn eigen wagen liefst vooral naar het zuiden van spanje maar kan pas vanaf half september vertrekken voor max 2 weken laat je iets weten dan kunnen we meer in detail eventueel en wie weet een perfecte reis match?
Goede morgen,
dank voor de reactie, tijdstip is voor mij geen probleem. Just met de wagen naar het zuiden, dat schrikt mij wat af, ik ben één keer naar de Provence gereden in juli en één X met de bus naar Spanje, dat was twee keer miserie, natuurlijk het was in juli

bedankt voor de snelle reactie ik kan je geruststellen guido ik heb een nieuwe ruime wagen en in 25 jaar geen enkel ongeval gehad zeer rustige bestuurder maar met de wagen is voor mij geen must hoor maar wel interessant in verband met vrijheidsgevoel vakantie begint bij vertrek toch
verder heb ik eventueel interesse voor almeria of bv kroatie maar andere voorstellen zijn ook welkom ik zoek vooral iemand om gezellig bv samen te kunnen eten praten en samen bv wandelen enz maar vooral ontstressen eventueel besparen op hotelkamer enz als je eventueel vrijblijvend wil afspreken om elkaar eens te spreken mag je me gerust mailen hoor ik moet wel vrij zijn ivm werk soms ook in het weekend werken enfin hopelijk tot gauw,voor mij is dit de allereerste keer dat ik dit wil doen maar heb er een goed gevoel bij
groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...