Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reis naar Zuid-Europa juli-augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

FoX13000

New Member
Heyla, ik ben een jongen van 30 en zou tijdens de zomervakantie graag met mijn auto graag naar Zuid-Frankrijk, Italië of Noord Spanje op reis gaan. Ik zou vooraf niet veel boeken. We zien wel waar we uitkomen. K'had gedacht aan een goeie week weggaan (10 dagen ofzo). S'avonds gezellig restaurantje doen, of een wandeling in een mooi stadje, doe ik zéér graag. Graag jullie reacties.

Hey,

Wat voor soort slaapplaats heb je dan in gedachten als je vooraf niet te veel wil boeken?
Ik heb wel nog wat vakantiedagen staan maar geen groot reisbudget meer voor dit jaar

Grtjs,

An

Ik ben ook niet zinnens een groot budget uit te geven. Kleine goedkopere hotelletjes denk ik. Gr. Olivier

Ik kom uit de regio van Halle. En jij?
Zou je het ook zien zitten om soms in een tent te slapen? Ik heb er 1 voor 6 personen dus plaats genoeg.
Zou leuk zijn als we met 4 kunnen gaan. De auto gevuld maar niet overvol

Ik uit regio Kortrijk. 2-3 vind ik ook leuk en makkelijk. Soms in tent is OK. Maar af en toe ook een hotel of B&B.

Hoi Olivier en An

Ik ben ook geïnteresseerd om mee te gaan. Welke maand had je in gedachten? Ik heb ook geen groot budget dus tent of goedkope hotelletjes zijn ik voor mij. Wil je een rondreis doen of op 1 plaats blijven?

Ik ben Mieke, 28 jaar en ik woon in Herentals

Groetjes
Mieke

Hey Mieke!

Leuk! Is het gelijk welke maand hoewel ik wel al een paar data heb die niet meer vrij zijn. Ik ben al weg van 16 tot 20 juli, op 26 juli en van 8 augustus tot 10 augustus. Eigenlijk past de voorlaatste week van augustus mij het beste. Wat zou voor jou het beste passen?

Grtjs

Ik heb nog geen reisplannen en aangezien ik kan kiezen wanneer ik verlof neem is eind augustus geen enkel probleem voor mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...