Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reis november/december, ca. 2 weken naar ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaViajera

Well-Known Member
Hey,

Mijn gewoonlijke reisgenoten hebben niet veel verlof meer voor het najaar, maar ik wel, dus wil ik graag nog eens weg in de winter . Opties qua bestemmingen zijn bv. Malta (1 week), Kaapverdië (1,5-2 weken), Jordanië (1,5-2 weken), Florida evt. gecombineerd met steden oostkust (1-2 weken), Albanië (1-2 weken), ... andere suggesties ook welkom. Meerdere korte trips kunnen eventueel ook.
Ik ga op vakantie om natuur/cultuur te verkennen, niet om op het strand te liggen. Verder wil ik liefst wat comfortabel reizen: met huurauto en deftig hotel, b&b of eventueel appartement.
Ik ben er dan 40 en heb liefst reisgenoten uit min of meer dezelfde leeftijdscategorie.

Iemand zin om mee te gaan?

Hallo .
Ook nog veel verlof najaar. Bij voorkeur voor mij warmte en rust, wandelen en winkelen... Geen intensieve reis, maar vooral genieten.
In 2024 graag nog eens een grote reis.

Misschien kunnen we iets overeen komen?

Ik woon in Hasselt en ben 46 jaar .

Groetjes Erna

Hey Erna,

Ik weet niet of we helemaal hetzelfde zoeken. Winkelen is niet echt aan mij besteed en ik wil wel elke dag iets bezoeken. Als dat 'intensief' is, dan zijn we misschien geen goede match .

Als je wel nog interesse hebt, laat je maar iets weten, dan spreken we eens af (ik woon in dezelfde provinvie ).

Normaal ben ik zeker ook in om vanalles te doen. Maar wegens vermoeiende tijden geweest, dacht ik vooral aan rust.
Hoe ik mijn verlof (periode ligt nog niet vast) ga invullen is nog een vraagteken.
Voor 2024 zou ik wel graag een grotere reis plannen.
Het is misschien wel leuk om eens af te spreken en wat gedachten uit te wisselen?
Dit forum is nieuw voor mij, dus geen idee of we privé informatie kunnen geven ?
Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...