Reis/roadtrip in Zuid-Europa vanaf okt/nov 2018

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Suzy, 4 okt 2018.

1. Suzy

Suzy New Member

Hi!

Zoals een echte millenial betaamt ben ik na mijn afstuderen een wereldreis in Afrika, Azië en Australie gaan maken, maar nu ben ik weer even terug in Nederland. Ik ben nog niet uitgereisd, dus heb ik nu het plan om te overwinteren in Zuid-Europa. Nu lijkt me dat veel leuker samen met iemand anders, dus zoek ik jou!
    Tenminste, als je 20-28 jaar oud bent en je nu nog aan het lezen bent.

Ik hou van reizen zonder al te veel plannen, gewoon gaan en wel zien waar je komt. Mijn plan was eerst om een oud busje te huren, daar een matras achterin te gooien en dan richting zuiden te rijden. Bijvoorbeeld naar Zuid-Frankrijk, dan Italie door en verder naar rechts richting Griekenland. Helaas bleek dat met verzekering en wegenbelasting in mijn eentje toch wel behoorlijk duur te zijn. Dus ben ik nu aan het kijken naar alternatieven, bijvoorbeeld met een "normale" auto of vliegen en daar kijken hoe verder te reizen.

Ik zou graag deze maand (okt 2018) of volgende maand willen vertrekken. De duur van de reis is volledig aanpasbaar, ik zou tot februari door kunnen gaan. Of totdat mijn geld op is :)
    Ik hou van nieuwe mensen ontmoeten en veel variatie. Zo vind ik het leuk om af en toe uit te gaan, maar ook zeker leuk om gewoon te chillen met mooi uitzicht of op een terras. Diepe gesprekken vind ik leuk, maar ik vind stilte af en toe ook helemaal niet erg. Ik vind het leuk om steden te bezoeken, maar ook om een mooie wandeling in de natuur te maken. Voor deze reis blijf ik liever niet te lang in grote steden.

Het liefst zoek ik iemand die niet al te bang is om nieuwe dingen te ontdekken, iemand met humor en eigen initiatief. Zoals je ziet heb ik nog totaal geen duidelijk plan, dus laat me als je geïnteresseerd bent vooral weten wat jouw leuke ideeën zijn!

Groetjes,
    Suzy

Laatst bewerkt: 4 okt 2018

2. Frederik89

Frederik89 Member

Hou er rekening mee dat als je met een wagen zoekt te gaan je toch al denkt aan winterbanden/kettingen , want als je landen met gebergtes gaat passaren gaat dit misschien al nodig / verplicht zijn .

3. Suzy

Suzy New Member

Goede tip, Frederik!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie