Reis/vakantie plannen voor 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marga45

Member
Hi reisgenoten,

Ik (vrouw, 47 jaar, jong van geest en uiterlijk, jong in doen en laten) zoek een leuke reisgenote (vrouw, hetero, geen bijbedoelingen) voor een leuke reis in het voorjaar of in de zomer van 2017.

Een leuke zonvakantie of stedentrip in Europa voor een week of iets langer. Lekker ontspannen, genieten van wat de bestemming te bieden heeft, lekker eten, terrasje pakken, wandelen, bezienswaardigheden, cultuur, natuur, Accomodatie kan ook in overleg.

Wie heeft, net als ik, al plannen voor het volgend jaar? Wie gaat er mee? Wie wil in overleg een leuk reisje plannen voor het volgend jaar? Ik sta open voor vele leuke bestemmingen en opties.

Eventueel met een groepje een reisje plannen lijkt ook leuk, indien er meerdere mensen reageren. Groepsreisje met combi van mannen en vrouwen bijvoorbeeld, maakt niet uit.

Hoop op (leuke) reacties!! :)

Dag Marga 45,

Jij klinkt heel vrolijk, nu buiten vandaag ben ik dit ook wel. iK ben een vrouw van 54 jaar, ook wel jong van geest. Dus misschien klikt het wel.
ik heb nu verlof, sinds vorige week maandag, en ik heb in mijn leven nog weinig op reis geweest. Maar nu heb ik er genoeg van. Ik heb wel enkele vriendinnen maar dat zijn thema vriendinnen: één om te winkelen (die is getrouwd, dus niet geschikt voor op reis), de andere is iemand om mee te gaan eten, verder getrouwd of jonger, dus niet echt om eens een stapje in de wereld te zetten.

De laatste week van september en de eerste week van oktober heb ik ook nog verlof. Dit even ter info. Jij beslist.
Misschien ook een belangrijk detail: ik woon in Waasmunster,

zo, nu mag jij verder beslissen,
Groetjes, Linda

Hoi Linda,

Dank voor je reactie.

Zou je (ook) in het voorjaar van 2017 op vakantie kunnen? En zou je een stedentrip willen maken of een zonvakantie?

De Canarische eilanden bijv. zou ik dolgraag naar toe willen. Maar sta open voor andere bestemmingen.

Hoop weer van je te horen.

Hallo Marga,

Wel ik vind van mezelf dat ik nog te weinig van de wereld gezien heb, en nu toch maar ouder word. Hoewel ik wel mijn plan kan trekken ben ik niet zo'n avonturier.
mijn verlof kiezen is geen probleem, ik doe anomatie in een rusthuis, ik heb dus enkel rekening te houden met onze activiteiten, die we zelf plannen. Maar zo met pasen, moederdag enzo, ligt dat moeilijker.
laat ons anders eens beginnen met een stedentrip, daarna kunnen we nog verder zien. een vakantie voor veertien dagen op het strand te liggen zie ik niet zitten, maar elke dag een trektocht van 20 km ook niet, zo iets daartussen hé.
Waar woon jij? kunnen we anders al eens afspreken?

zonnige groetjes, (vandaag toch)
Linda

Hallo Marga,

Wel ik vind van mezelf dat ik nog te weinig van de wereld gezien heb, en nu toch maar ouder word. Hoewel ik wel mijn plan kan trekken ben ik niet zo'n avonturier.
mijn verlof kiezen is geen probleem, ik doe anomatie in een rusthuis, ik heb dus enkel rekening te houden met onze activiteiten, die we zelf plannen. Maar zo met pasen, moederdag enzo, ligt dat moeilijker.
laat ons anders eens beginnen met een stedentrip, daarna kunnen we nog verder zien. een vakantie voor veertien dagen op het strand te liggen zie ik niet zitten, maar elke dag een trektocht van 20 km ook niet, zo iets daartussen hé.
Waar woon jij? kunnen we anders al eens afspreken?

zonnige groetjes, (vandaag toch)
Linda

Hi Linda,

Heb graag een korte leuke vakantie. Een weekje vind ik prima. Er zijn vele leuke stedentrips. Ik stuur je een pm!

Hoi marga ik zoek ook reisgenoot (en ook zonder bybedoeling)maar omdat vrouwen wat gezelliger zyn en ik vind dagje shoppen ook leuk en meeste mamnen dus niet en heb via vakantieveiling 3dagen parys en 11jan. Tot 18jan rondreis marroco en als jy wel begrypt dat je ook alleen vriendschap met ander geslacht bestaat dus als jy voor gezelligheid mee zou willen als je dat wat lykt laat dan bericht achter groetes dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan