Wanna get out
New Member
Hey,
ik stel me eerst even voor want ik ben nieuw hier.
Ik ben Domien, 21jaar,sportief en woonachtig te Antwerpen-Belgie.
Ik werk nu 2jaar vast,waarvan 1jaar in ons Belgische leger/Defensie.
Mijn hobby's zijn uitgaan,mezelf amuseren met vrienden,gaan eten,reizen...
Dit is dus heel kort en bondig wie ik ben
Nu zou ik zeer graag een mooie reis maken,in het buitenland gaan werken,...
Ik wil vanalles tegelijk eigenlijk maar helaas is dit niet mogelijk.
Via deze weg zoek ik contacten die eventueel contacten kennen in het buitenland om zo eventuele jobaanbiedingen te bekomen met vast salaris,werken voor kost/inwoon,...
Dat is 1.
Aangezien dit vrijwel onmogelijk blijkt aangezien ik geen universitaire/academische opleidingen heb genoten zet ik het er toch even bij maar hou dit terzijde.
Ik ben evenwel opzoek naar een reisgenoot om samen met mij op reis te gaan, niet om 2weken op het strand te liggen maar om iets te zien van onze wereld. Azie,Afrika,Amerika,... je weet wel.
Dit zou zijn vanaf 13/07/2010 en dan een 2-3tal weken.
Dus via deze weg zoek ik contacten hiervoor.
Normaal zou ik met mijn eigen vriendin een reis ondernemen maar aangezien ze mij ''laten zitten heeft voor andere persoon'' ga ik niet bij de pakken blijven zitten en wil ik dat dit doorgaat.
Aan vrienden is het niet te vragen aangezien deze wederom (zelf 2jaar meegeweest) een feest-vakantie richting Ibiza/Salou/rimini willen plannen en absoluut geen intresse hebben in iets anders.
Ik hoor het hier wel indien intresse...
ik stel me eerst even voor want ik ben nieuw hier.
Ik ben Domien, 21jaar,sportief en woonachtig te Antwerpen-Belgie.
Ik werk nu 2jaar vast,waarvan 1jaar in ons Belgische leger/Defensie.
Mijn hobby's zijn uitgaan,mezelf amuseren met vrienden,gaan eten,reizen...
Dit is dus heel kort en bondig wie ik ben
Nu zou ik zeer graag een mooie reis maken,in het buitenland gaan werken,...
Ik wil vanalles tegelijk eigenlijk maar helaas is dit niet mogelijk.
Via deze weg zoek ik contacten die eventueel contacten kennen in het buitenland om zo eventuele jobaanbiedingen te bekomen met vast salaris,werken voor kost/inwoon,...
Dat is 1.
Aangezien dit vrijwel onmogelijk blijkt aangezien ik geen universitaire/academische opleidingen heb genoten zet ik het er toch even bij maar hou dit terzijde.
Ik ben evenwel opzoek naar een reisgenoot om samen met mij op reis te gaan, niet om 2weken op het strand te liggen maar om iets te zien van onze wereld. Azie,Afrika,Amerika,... je weet wel.
Dit zou zijn vanaf 13/07/2010 en dan een 2-3tal weken.
Dus via deze weg zoek ik contacten hiervoor.
Normaal zou ik met mijn eigen vriendin een reis ondernemen maar aangezien ze mij ''laten zitten heeft voor andere persoon'' ga ik niet bij de pakken blijven zitten en wil ik dat dit doorgaat.
Aan vrienden is het niet te vragen aangezien deze wederom (zelf 2jaar meegeweest) een feest-vakantie richting Ibiza/Salou/rimini willen plannen en absoluut geen intresse hebben in iets anders.
Ik hoor het hier wel indien intresse...
Laatst bewerkt: