Reis voor eind 2013!! lees meer.....!

Status
Niet open voor verdere reacties.

steff10

New Member
Hallo!

Ik ben steffie, 23 jaar en kom uit Eindhoven (NL)
Mijn bedoeling is om rond oktober/november een rondreis te maken richting nieuw zeeland en azie!
Ik ken iemand die dat nu aan het doen is en ik wil als hij terug is zijn plannetje en informatie misschien wel overnemen. Ik zoek alleen wel iemand (of meerdere) om mee samen te reizen!
Het mogen ook andere bestemmingen zijn, of aanpassingen.. ik heb nog geen vast plan, maar dit lijkt me mooi.
Ik wil echt rondtrekken en ga niet voor te werken. Ik wil ook maar tot begin januari gaan. 2/3 maanden dus.
Ik ben niet ervaren met reizen maar wil het graag gaan doen. Backpacken is oké, ik wil veel zien en doen, maar relaxdagen moeten er ook tussen zitten! en als ik daar ben mogen de full moonpartys niet ontbreken natuurlijk!

Mocht dit bericht je aanspreken, wil je zo'n soort reis met me doen (waarna je misschien zelf verder door gaat?)
Laat me dan iets weten!

Groetjes!:smile:

Dag Steffie,

Ik ben Wim, 26 jaar uit Mechelen in België en ben ook ernstig aan het nadenken om in het najaar een reis te maken richting Nieuw-Zeeland. Ik was aan het denken om dit in combinatie met een deel van Australië te doen, maar een land in Azië zie ik ook zeker zitten. Ik dacht ook aan een reis van ongeveer 2 maanden en was dit ook van plan rond Oktober/November (hier ben ik wel nog ni 100% zeker van, hangt van mijn werksituatie af en daar hoop ik binnen enkele weken duidelijk over te hebben).

Voor mij moet zo'n reis ook een gezonde mix zijn tussen cultuur, actie, feestjes en ontspanning. Ik zie dit ook als een reis en werken tijdens de reis zie ik dan ook ni zitten.

Aangezien ik nog nooit zo'n verre reis nog nooit gedaan heb en alleen reizen ook niet alles is, sprak jou bericht mij aan en denk ik dat we best is met elkaar contact opnemen (mijn mailadres: [email protected]).

Groeten,
Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan