Reis Zuid-Westen Usa prijs en tijd bespreekbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske88

Member
Ik: 24 jaar jonge man uit West-Vlaanderen droom er al jaren van rond te trekken in de west-kust van USA. Door een op de klippen gelopen relatie van 6 jaar is die droom nu erg ver maar ook deste groter!
Al mijn vrienden: studeren, hebben relatie of simpelweg het geld niet.

Ik ben een avontuurlijk persoon met goed gevoel voor humor. Ik ben erg flexibel zowel naar personen als naar budget. Ik ben geen koppigaard en verzeker je een reis zonder ruzie en met veel plezier. Ik ben op zoek naar iemand die 3tal weken (bespreekbaar) zou willen meegaan trekken.

Ik zou graag SF, LA, Las Vegas doen en enkele van de populaire natuurparken: Bryce, Grand Canyon, Valley of Fire...

Alles is bespreekbaar: hostels, hotels, motels, reizen met trein, bus, auto.

Iemand interesse?

Hey,

Ik zou deze zomer willen rondtrekken in Zuid - West USA. Laat maar weten als je concreet wil afspreken. Behalve dat ik enkel in juli kan, ben ik voor de rest zeer flexibel in alles.

Groeten,
Pieter

Geachte Kandidaten :-).

Het zou fijn zijn moest er nog een vrouwelijk persoon willen meegaan. We zijn momenteel al met 1 vrouw en twee mannen!

BTW Mannen mogen ook nog altijd solliciteren :D

Zeker doen deze reis. Ik heb de laatste 3 jaar een 8 tal weken in het Westen van Amerika rond getrokken en alles wat je opnoemt is echt prachtig om te zien. Indien jullie over bepaalde zaken iets meer uitleg willen over wat zeker de moeite is mag je mij altijd mailen. [email protected].

Grtz en maak er een toffe reis van

Beste lezers/kandidaten

Onze vluchten zijn geboekt! We vertrekken op vrijdag 6 juli en keren terug op zaterdag 28 juli.

We zijn nog altijd met 3 kandidaten. Dit betekent dat er nog altijd 1 plaatsje is in onze auto. Dus indien mensen interesse hebben om alsnog mee te gaan laat iets weten! Droom je ook al een tijdje van USA en wil je goedkoop (gezien auto gedeeld door vier, kamer gedeeld door vier...) naar de USA met drie enthousiaste reisgenoten (twee mannen & 1 vrouw): nu is het moment! Zoals je ziet is onze vrouw een beetje eenzaam dus bij voorkeur vrouwelijke kandidaten (maar mannen mogen ook altijd aanmelden!)

Oja ook vermeld ik nog eens dat geen enkel van de reisgenoten elkaar kent!

Laatst bewerkt:
Hey,

Wat is jullie budget ongeveer voorzien voor deze reis?
Ik heb nog geen rijbewijs en ben een meisje van 19 jaar... Probleem voor jullie? :)

Groetjes!

Minne

Hey

Ik ben Veronique, een 24jarig meisje uit Mechelen en jullie reis spreekt me wel aan.
Dus moeste jullie nog op zoek zijn naar een vrouwelijke reisgezel, let me know! :)
Je kan me altijd mailen op [email protected] voor meer info mbt budget, locaties.. Moest dat bekend zijn?

Groetjes!

Geachte!

Het is gelukt om een vierde kandidaat te vinden. Onze auto zit dus vol! Maar door het feit daar er zich nog steeds mensen aanmelden kan er gekeken worden voor een tweede auto! Dus laat jullie horen ;-).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan