Reisadvies Tunesië - updates

Discussie in 'Afrika' gestart door Gecko, 27 jun 2015.

1. Gecko

Gecko Active Member

Zoals De Redactie vandaag schreef over aanpassen van reisadvies wat Griekenland betreft, hier volgt wat Diplobel 'zegt' over Tunesië :

http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen/afrika/tunesie/ra_tunesi_.jsp

Natuurlijk, ondertussen weet iedereen dat de situatie in Griekenland is niet te vergelijken met de situatie in Tunesië.
    Ik ben zelf in Noord Griekenland geweest en ik heb mijn vaststellingen doorgegeven aan mijn collega's die naar Griekenland willen reizen. M.a.w., neem genoeg cash geld mee en het is totaal geen probleem. Het ergste is voor de door de staat betaalde ambtenaren, maar in reissector werken alleen privé personen. Ik heb met hen gesproken...1 week geleden...

Tunesië is een totaal andere koek...

Groetjes uit Radozda - Macedonië
    Gecko :)

************************************************************************************

** Update - 29.06.2015

Tunisia Considers New Safety Measures for Tourism Following Deadly Assault

*************************************************************************************

** Update - 30.06.2015

- antwoord van de Tunesische regering op de afgelopen aanslag : Tunesie: de maatregelen na het drama van Sousse.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2016
    Fred. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie