Reisbuddy gezocht (18-25 jaar)

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Anke999, 10 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anke999

Anke999 New Member

Hallo!
    Mijn naam is Anke en ik ben 18 jaar. Ik zou graag op reis gaan, maar aangezien ik nog nooit alleen op reis ben geweest weet ik niet goed waar te beginnen. Ik zoek iemand die samen met mij op avontuur wil gaan dus [​IMG]. Ik zou het liefst snel willen vertrekken. Ik zou wel op een budget reizen. Als je ge├»nteresseerd bent of je hebt advies voor mij stuur me een berichtje [​IMG]

zino vindt dit leuk.

2. nik

nik New Member

hallo Anke,

Heb jij zin om volgend jaar in het voorjaar naar costa Rica te trekken? Vertrekdatum en duur kunnen we samen overleggen.

Groeten
    nik

3. Noud

Noud New Member

Hey Anke ik ben ook opzoek naar een Reis buddy om eind juli een paar dagen (5 dagen ongeveer) naar Riga (Letland) te gaan. wat zou je hiervan vinden om dit samen te toen ?

4. Wesley Schreuder

Wesley Schreuder New Member

Hey Anke,

IK ben Wesley 19 jaar. ik wil dit jaar naar Budapest in hongarijen gaan.
    Ik heb er al het een en het ander over opgezocht.
    Het is goed te doen kwa buget.
    Het is een land vol cultuur er is genoeg te doen zo heb je daar verschrillende museums, theaters, badhuizen vanuit de 16e eeuw, markten, terrassen en kroegen.
    Om bij te komen van dat alles leek het mij ook een leuk idee om nog 2 of 3 dagen lekker naar het stand in kroatie te gaan.
    Ben je al een beetje enthousiaster geworden over deze vakantie bestemingen stuur me dan zeker een berichtje dan kunnen we verder afspreken hoe of wat.

Groetjes,
    Wesley

5. Anke999

Anke999 New Member

Hey Wesley

Dit is een oude post van mij. Ik heb al reisplannen gemaakt in de tussentijd. Toch bedankt voor je reactie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie