Reisbuddy gezocht! Bestemming?

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door TomGaatOpReis, 24 feb 2018.

1. TomGaatOpReis

TomGaatOpReis New Member

Ik ben een jongen van 19 (bijna 20) jaar. Ik werk op het moment full time in een fabriek. Ik loop al langer met het idee in me hoofd dat ik wil gaan reizen. Alleen het kwam er maar nooit van. Helaas zijn mijn vrienden niet mee te krijgen. Ik heb zelf niet zoveel ervaring met backpacken. Maar ik sta zeker over voor uitdaging en avonturen! Over de bestemming kunnen we overleggen natuurlijk. Lijkt het je iets om mijn buddy te worden? Laat het me weten!

Laatst bewerkt: 24 feb 2018

2. KellyM95

KellyM95 New Member

Hey Tom!

Ik ben zelf een meisje van 22 jaar en wil graag het liefst zo snel mogelijk (denk mei) vertrekken. Liefst een paar maanden richting Frankrijk, Spanje, Italië, etc.
    Geen ervaring met backpacken, maar wil ook graag op avontuur =)
    Ik hou zowel van landen en culturen onderzoeken en bekijken als af en toe eens relaxen en genieten van de zon.
    Als je nog iemand zoekt en je interesses sluiten aan bij de mijne, laat het maar weten.

3. TomGaatOpReis

TomGaatOpReis New Member

Hey kelly! Zou je me een berichtje via facebook willen sturen? Tom Bijhold is mijn FB.

Groetjes Tom!

4. KellyM95

KellyM95 New Member

Hey Tom,

Ik ben een facebookloos geval =)

Kan je je emailadres geven?
    Groetjes,
    Kelly

5. TomGaatOpReis

TomGaatOpReis New Member

haha maakt niet uit!

Tombijhold@hotmail.com

6. Alysacharlene

Alysacharlene New Member

Hoi Tom!

Ik ben Alysa, 23. Ook ik verlang naar avontuur en vooral rust. Ook geen ervaring met reizen en ook geen vrienden/kenissen die tijd hebben. Heb 2 nichtjes die wereldreizen hebben gemaakt, van hun kan ik wellicht tips krijgen :)
    Ook ik heb geen idee van bestemming en hoe of wat.

Stuur mij even een berichtje als je nog steeds op zoek bent!

Groetjes,
    Alysa

7. TomGaatOpReis

TomGaatOpReis New Member

Heyy!

zou je me even een verichtje willen sturen op fb! Mijn fb is Tom Bijhold

8. Jitske

Jitske New Member

Hoi..

Ik weet niet als je nog opzoek bent naar iemand, maar ik zou het wel leuk vinden om te gaan. Ik ben zelf 19 jaar. Augustus 20. Voor dit jaar nog wel binnen Europa maar voor andere jaren zeker ook verre reizen. Ik weet niet als jij zelf een bestemming binnen Europa leuk vind?

Mijn voorkeur gaat wel naar het zuiden (warm). Aangezien ik ook fulltime werk kan ik voor ongeveer 2/3 weken.
    Alle ideeën zijn welkom!
    Ik hoor het wel.

9. TomGaatOpReis

TomGaatOpReis New Member

Heyy!

Ik ga zelf rond oktober naar Azië en ben idd nog wel opzoek naar iemand. Ik zie dat jouw plannen helaas anders zijn!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie