Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisbuddy gezocht voor buurtlanden te ontdekken

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxbuster21

New Member
Beste forumleden!

Al een tijdje wil ik meer gaan reizen om foto's te maken, heel eerlijk, wel in de buurt landen.

Ik ben Max, 21 jaar en kom uit het mooie Limburg. Ben opgeleid als elektromonteur en doe hier dan ook mijn werk in, mijn hobby's zijn voornamelijk pretparken bezoeken (wil je gaan? Ben niet bang om te vragen!) En sleutelen aan mijn bootje, en varen, daarbij heb ik ook een grote liefde voor fotograferen, zowel analoog als digitaal.
Analoog ontwikkelen doe ik zelf, wat voor een mooie complexe hobby maakt.

Met als hobby, fotograaf wil ik dan ook graag meer van de wereld zien.
Nu wil ik dan ook graag beginnen met de mooie plekjes in Frankrijk, Luxemburg, Duitsland en andere landen in de buurt.

Ik heb zelf een auto en ben ook niet bang om een stuk te rijden, wel ben ik fanaat van kamperen en vind ik dit ook een must voor mijn reisbuddy, er gaat niks boven een nachtje in een tent slapen.
Zoals je je wel kunt bedenken hierbij, heb ik zelf de volledige uitrusting incl. Een 2 persoons tent.

Dus wat zoek ik nu?

ik zoek een vrouw of man van tussen de 20 en 30 jaar, die ook geintresseerd is in fotografie en die met mij in de weekenden een tripje naar de buurtlanden wilt maken en daar wat foto's wilt maken, ook is niet bang zijn om voor de camera te staan leuk.
een bietje humor maakt het tripje leuker, een rijbewijs en durven te rijden in een Volvo S60 automaat is wel fijn.
Een avond rond een kampvuur om daarna een nachtje in de tent te slapen maakt het dan ook helemaal af.

Hopelijk kan iemand zich hier in vinden en lijkt het diegene leuk om met mij een weekendje op pad te gaan, wie wetende wat volgt.

Groetjes, Max
(Insta: maas_photography1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...