Booking.com

Reisforum gaat verhuizen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Aangezien het forum altijd maar groter en groter word hebben we een upgrade nodig. :D
We zijn de laatste maand al vollop aan het testen geweest op onze nieuwe server.
En nu hij stabiel en robust genoeg bevonden is zijn we klaar om over te schakelen.

Deze overschakeling zal normaal gebeuren van 16 februari tot 18 februari.
Normaal zou het forum maar enkele uurtjes niet bereikbaar zijn op vrijdag 16 februari, maar we bereiden ons op het ergste voor moest het toch fout gaan.
Dus als alles mee zit is het forum enkel 16 februari even niet bereikbaar.

Na dat het forum verhuist is moet er ook nog een grote update gebeuren, dit zal er ook voor zorgen dat het forum even gesloten word. (minder dan en uur) Als alles goed gaat.

Mocht je problemen hebben om het forum te bereiken na de overschakeling, probeer dan eerst je browsercache te legen en je cookies te wissen.
Ik houd jullie op de hoogte.

Onze excuses voor het ongemak.

Mvg
Fred.

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Onze planning is nog altijd om morgen (16/01/2009) te verhuizen, ondertussen is er wel wat meer bijgekomen waardoor we mogelijk vanaf vrijdag 16:00u tot en zaterdagmiddag niet bereikbaar zullen zijn via reisforum.info

Ik zal er persoonlijk alles aan doen om zo snel mogelijk terug online te zijn.
Het zal waarschijnlijk toch nachtwerk worden.

Mvg
Fred.

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Ondertussen zijn we dus verhuisd, en het forum draait op de nieuwe server.
Hier en daar ondervinden we nog wat kleine probleempjes die we nog proberen op te lossen.

Moesten jullie nog iets tegenkomen dat niet werkt ofzo, gelieve het dan hier of via pm aan mij te melden.

Er moet nog wel een update gebeuren van het forum, maar deze ga ik doen als al de rest in orde is.

Voorlopig werken de albums niet, en attachments uploaden werkt normaal ook niet.
Hier wordt ten laatste maandag iets aan gedaan.

mvg
Fred.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
World Nomads Travel Insurance
Bovenaan