Zijn al mijn leeftijdsgenoten al aan huis gebonden? Een pak weg hippie leven kan in ieder tempo tijdloos zijn . Toeval bestaat niet . Kom op er is zoveel te genieten ,dichtbij, ver weg.Man 75 jaar ,wil de winter ontlopen.zoek man of vrouw die er ook voor open staat logerend in hotels of appartementen( zo gewenst aparte kamers) af januari 2024 een tijd de zon zee kunst cultuur enz op te zoeken.Ben weduwenaar en heb geen zin meer alleen te reizen. Het strand van Goa is leuk maar de werelderfgoed lijst is ook prima.Ben avonturier dus samen bepalen wij alles.Ben je 40 of 90 jr maakt niets uit.
Man 75 jaar ,wil de winter ontlopen.zoek man of vrouw die er ook voor open staat logerend in hotels of appartementen( zo gewenst aparte kamers) af januari 2024 een tijd de zon zee kunst cultuur enz op te zoeken.Ben weduwenaar en heb geen zin meer alleen te reizen. Het strand van Goa is leuk maar de werelderfgoed lijst is ook prima.Ben avonturier dus samen bepalen wij alles.Ben je 40 of 90 jr maakt niets uit.
Had een Noord Afrika trip in gedachten.Vanuit zuid Spanje . Egypte naar Marokko per o.v.Zou ik niet doen om je de enorme teleurstelling te besparen.
Kunt beter gaan naar een plek die nieuw is voor je.
India is niet meer zoals wij dat hebben mogen ervaren. Nu is een klote land voor een toerist! Meen ik echt.
Ga nu naar Viet-Nam en dat is op het randje. Zal verder wel Phillipijnen in de snelle toekomst worden, inclusief hun bandidos.
Je begint in vooraan in Azië en verdorie nu zit je aan het eind ervan vanwege de toename van het toerisme, terwijl ik daar al oorspronkelijke reizger was begin 1970. Merde.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?