Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgeno(o)t(e) gezocht einde juli max 2 weken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isabelle Coussens

New Member
Hoi, ik zoek een reisgeno(o)t(e) om naar bv Kreta te gaan, andere bestemmingen zijn ook mogelijk, maar binnen Europa en in het zuiden. Eens iets bezoeken van de streek, een stapje zetten, een actieve dag ertussen en uiteindelijk ook eens uitblazen aan het strand of zwembad is voor mij allemaal ok
Ik kan vanaf 25 juli vertrekken en maximum 14 dagen (16 augustus moet ik terug aan de slag)
Zelf ben ik west-Vlaamse van 28.
Iemand interesse? Laat me gerust iets weten Thanks
Groetjes

Hey Isabelle! Kreta zou ik ook zien zitten die periode, mocht je interesse hebben...
Ben 32j man uit Vl Br. Grtz

Hey! Ik ben vrij tot 23 juli en ik zoek ook iets in zuid europa! Combinatie leuke stad/ strand / goed eten is belangrijk!

Ik zoek ook een reisgeno(o)t(e) voor de maand juli, hou wel niet van héél grote hotels met veel lawaai!
groetjes

ik ben opzoek naar een reisgenoot voor deze maand of augustus bestemming is het zuiden en binnen de eu. ook gaat mijn voor keur naar all-in.

heb je intresse laat me even weten ik ben zelf 21 en woon in lokeren

Dag Isabelle,

Zoek ook geschikte reisgenoot voor Kreta maar dan eerder September / Oktober.
Juli is te warm voor mij.
Interesses : wandelen korte / iets langere afstanden en als uitrusting cultuur , bevolking en strand/zee.
Alle activiteiten hoeven niet continu tesamen worden gedaan.
Mocht je interesse hebben in de latere datums laat maar iets weten ,

Beste groeten ,

Francis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...