Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgeno(o)t(e) gezocht peru juli-augustus 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

deygere

New Member
Hallo;

Ik zou deze zomer graag 3 weken rondtrekken met de rugzak in Peru.
Helaas door omstandigheden zal dit dit jaar waarschijnlijk alleen moeten gebeuren.
Uit ervaring weet ik dat alleen reizen ook wel leuk kan zijn, in hostels en als backpacker ontmoet je toch overal nieuwe mensen, maar het kan leuk zijn met meerdere om de dode momenten te vullen.
Ikzelf ben 23 jaar.
Iemand die in deze periode dezelfde interesse heeft, laat gerust iets weten.

Bram

Hallo,

ik zit ook met een reisje naar Peru in gedachten, maar ik kan niet tijdens de maanden van de zomervakantie. Zelf zou ik graag een 3tal weken rondtrekken met de rugzak.
Ik ben 24 jaar.
Mocht je wat gedachten wisselen kan je me altijd mailen: kellyspooren@hotmail.com

x

peru

hej,

ik ben Thomas (26) en ik ga deze zomer van ong 21 juli tot ong 30 aug naar Peru. Ik zoek ook nog tof volk om een deel van de reis in gezelschap te doen dus als je interesse hebt laat dan maar iets weten! Ik zou de highlights willen doen en dan een stukje van het minder toeristische noorden.

Grtz

Thomas

veel te laat, mar ik ben ook in peru in juli. vanaf woensdag eigenlijk tot en met eind juli.
lijkt me leuk om (een deel) samen te reizen. Wie gaat er nog steeds?
gr
Pamela

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...