Hallo iedereen
Ik ben er (bijna) 22 en ben voor deze zomer nog op zoek naar een reisgenoot. Mijn vriendinnen gaan allemaal met hun vriend of de familie op reis, dus wie wil mee ??!!
Een citytrip lijkt me fantastisch, aangezien dit niet per se duur hoeft te zijn en je je toch helemaal kan uitleven. Rome, Athene of andere steden klinken ontzettend goed.
Ik ben niet iemand die voortdurend op café hangt of gaat fuiven. Ik wil toch iets van de bezienswaardigheden opvangen en de cultuur daar opsnuiven.
Ik ben vrij van 21 juli tot 8 augustus. Maar ik heb zonet gehoord dat mijn verlof is ingekort. Nu ben ik vrij van 19 juli tot 31 juli. Het liefst zou ik een 4 - 5 dagen gaan, maar ik zie het ook wel zitten om meerdere steden aan te gaan. Voor de praktische kanten kunnen we de koppen bij elkaar steken.
Liefst iemand die in de buurt van Tielt-Roeselare-Kortrijk woont zodat we gemakkelijk kunnen afspreken en elkaar beter kunnen leren kennen.
Dus kortom: een m/v van 21 - 26 jaar die samen met mij naar een leuke city trip wil beleven. Met goede humor en avontuurlijke, cultuur-aangelegde geest
Wie wilt? Wie durft?
Doen!!