Reisgeno(o)t(e) gezocht voor citytrip

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lenore

Member
Hallo

Wie eveneens op zoek is naar een reisgenoot voor een citytrip, dan raad ik je aan om te blijven lezen :good:

Ik ben op zoek naar een reisgenoot of reisgenote of reisgenootjes voor een citytrip in maart/april/mei/juni. Liefst in april of mei want daar staan een aantal brugdagen waardoor verlofdagen iets gemakkelijker te regelen vallen bij mijn werkgever, maar dat is slechts een detail. :smile:

Liefst zou ik graag naar een zuidelijk land gaan (Italië, Spanje, Frankrijk, ...) maar een meer noordelijk gelegen land (zoals Noorwegen, Zweden, Polen, ...) vormt geen beperking.
Gewoon een cityrip'ke boeken, naar een gezellig hotel(letje) gaan en daar de bezienswaardigheden bekijken. Eens gezellig op café gaan en de lokale sfeer opsnuiven, dat klinkt eveneens ontzettend goed :tongue:

Als ik er dan ook nog een aantal vriend(en) aan overhoud waarmee het klikt, dan zou dat ideaal zijn en misschien volgen er dan wel meer citytrips. :smile:

Ikzelf ben er 22 en woon in West-Vlaanderen (dichtbij Tielt). Liefst had ik iemand die woonachtig is in West- of Oost-Vlaanderen, gewoon omdat dit gemakkelijker is om af te spreken.

Interesse? Laat het me dan weten. Ik kijk alvast uit naar de reacties.

Groetjes
Jolien

citytrip

hallo jolien

ik ga van twaalf tot 26 maart op rondreis. ik neem de ferry in kiel(noord-duitsland) naar klaipeda(litouwen). daar blijf ik twee nachten dan ga ik naar vilnius (hoofdstad litouwen). ik blijf daar twee nachten dan ga ik naar tartu(estland) voor een nachtje dan verder naar tallinn(hoofdstad estland) een nachtje, dan ferry naar helsinki waar ik twee nachten verblijf en da verlijf ik nog drie nachten in een andere stad, wacht nog op reactie reisbureau, vervolgens terug ferry naar tallinn waar ik weer een nacht verblijf dan terug naar tartu voor een nacht en dan terug de ferry in klaipeda.

dus veel steden dat ik bezoek:p

ik reis met auto en lieve hond:p

uiteraard kunne we andere steden aandoen ook maar ik denk dat ik de voornaamste gehad heb, mss is het ook mogelijk om naar ginder te vliegen voor u of jullie? kunnen we ginder eventueel ook afspreken of vandaar voort te rijden vanuit vilnius bv.

ik hou ook van cultuur en natuur wandelen

ik ben 26 en woon in Vorselaar

ik ken ook nog iemand uit west vlaanderen eline hostens mss ken je ze? handzame woont ze

groeten Maarten

Hallo iedereen

Ik beseft dat ik zo bijzonder onbeleefd ben geweest. Mensen sturen mij berichtjes, maar omdat ik het zo druk had, heb ik nog geen tijd gevonden om te reageren...
Dus eerst en vooral mijn excuses voor allen die dachten dat ik hen vergeten was.
En ten tweede... ik wil nog steeds op reis :-). Maar kan pas in de 2de week van augustus. Liefst een citytrip of meerdere citytrips, dat mag ook.

Dus wie er nog interesse heeft, en mijn boertig gedrag kan vergeven ;-), mail me of reageer en dan komen we er zelf wel uit.
Ik zoek het liefst iemand uit West-Vlaanderen, mss omgevint Tielt. Maak het gemakkelijker om af te spreken!.

Vele groetjes

hey

Hey

Ik vond het al raar dak geen antwoord kreeg, ben intussen al op reis geweest naar Spanje, omgeving Malaga, maar kan mij wel nog vrijmaken voor een citytrip, 2de week van Augustus zou geen probleem mogen geven... Ikzelf ben van West Vlaanderen regio Brugge Als je interesse hebt, laat me iets weten

groetjes

Moest je een citytrip willen doen 21-25 juli zou ik zeer graag gaan.
Maar ik vermoed dat dit niet zal passen voor u!
Ik ben 25, m, en afkomstig uit Laarne (nabij Gent)

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan