reisgeno(o)t(e) gezocht voor periode 25/10-13/11

• Onderwerp starter Onderwerp starter Missy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Missy

New Member
Hallo

Momenteel heb ik nog een 3-tal weken verlof staan en kan deze het best in bovenstaande periodes opnemen (25/10-13/11/12 of 20/12-8/01/13)
Ik zoek nog een reisgenoot of -genote om mij eventueel te vergezellen op een vliegreis richting Zuid-Amerika of Azië (of iets anders)
Niets ligt al vast eigenlijk en ik ben nog redelijk flexibel op dit moment qua bestemming maar het moet wel iets avontuurlijks zijn en geen strandvakantie.
Natuurlijk mag er wel eens gechilled worden en genieten van een lekker drankje aan het strand maar liefst niet alle dagen bruin liggen bakken.
Ikzelf ben een 31-jarige meid, jong van geest, die al een paar reizen heeft gemaakt oa met Joker.
Een paar jaar geleden nog 3 maand rondgereisd in Azië maar wil eventueel nog wat meer verkennen.

Indien er iemand grandioze ideeën heeft, kan je mij steeds contacteren.
Ook per mail op [email protected]

grtjs
Stefanie

vervolg

Iemand die eventueel een 2-tal weken New York zou zien zitten in die periode (okt-nov)?

grtjs
Stefanie

Halle Stefanie,

heb je ervaring met reisxperts.nl? Deze bieden een mooie combinatie aan van NY en ijsland: [DLMURL]http://www.reisxperts.nl/new-york/reisaanbod/combinatie-ijsland-en-new-york/[/DLMURL]

groetjes Dietrich

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan