Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgeno(o)t(e) gezocht voor zomervakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

WilliamJetta

New Member
dringend reisgeno(o)t(e) gezocht voor zomervakantie tenerife

Hey ik ben William 30jaar Uit limburg

Ga mij tekst een beetje aanpassen ik zoek iemand voor vanaf de 24ste juli te vertrekken naar tenerife.
Bedoeling is een relax vakantie en s'avonds een paar te gaan drinken en is opstap te gaan.
Maar ik wil dus wel uitgerust terug komen.
Iets bezichtigen of een scooter huren of eens gaat jetski'en zie ik zeker zitten

Ben je tussen de 24 en 35 jaar en heb je zin om mee te gaan. Laat gerust iets weten dan. M of V maakt nie uit.

Laatst bewerkt:
Ik ga naar Rhodos van 1 tot 8 augustus. Heb wel al geboekt, maar er is nog plaats in het hotel en op de vlucht.
En Rhodos stad is een van de grootste winkelsteden van Griekenland

Hey,

Ik wil ook op vakantie gaan in augustus. Naar waar wil je naartoe? Ik wil bv naar Rome of naar Griekenland, ... Ergens waar warm is. Of gewoon een last minute pakken. En liefst in een groepje, veel leuker!

Ah ja, ik ben een vrouw van 29 jaar regio Mechelen.

Voorlopig wil ik proberen eind juli begin augustus ik heb zowiezo vast verlof vanaf 21-07 tot 5-08. desnoods kan ik eind augustus nog een week of 2 pakken maar direct na deze 2 weken gaat moeilijk worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...