reisgeno(o)t(e) juni 09 Laos / Cambodja

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miek
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miek

New Member
Ik ben op zoek naar een sportieve/gezellige reisgeno(o)t(e) die dol is op avontuur en die in juni met mij gedurende drie weken op reis wilt gaan naar Laos en Cambodja. Heb je interesse en wil je graag meer weten over de reis, stuur me dan een mailtje! Even voor de duidelijkheid: ik ben NIET op zoek naar een of andere romance!
Zelf ben ik een sportieve meid die graag reist, sport en lacht.

reactie oproep vakantie Cambodja Laos

Hallo Miek, ik heb je oproep gelezen via de site Reisforum.info. Ik werd gelijk
enthousiast,ik dacht laat ik eens spontaan reageren.

Ik liep al een poos rond met het plan om eens een reis te boeken naar Azie
maar het kwam er steeds niet van.Je kent dat wel he druk,druk,druk!
Vorig jaar heeft een goede kennis van mij een rondreis gemaakt door
o.a. Cambodja en deze waren erg onder de indruk van het land.

Wat betreft reiservaringen ben ik alleen in diverse Europese landen geweest
o.a. Frankrijk,Engeland,Tsjechie,Oostenrijk,Zwitserland, Ijsland.
Daarom lijkt het me erg interessant om eens een ander continent te
bezoeken.

Ik zal mezelf in het kort even voorstellen,mijn naam is Leo,ik ben single,mijn
leeftijd is 35 jaar jong.

In het dagelijks leven ben ik werkzaam als intercedent bij een uitzendbureau.
Mijn hobby,s/interesses zijn:sporten,reizen,knutselen,muziek.

Je kunt mijn karakter omschrijven als volgt:eerlijk,spontaan,sociaal,humor,
relativeringsvermogen.

Mocht je na het lezen van mijn berichtje interesse hebben,dan zie ik je berichtje wel tegemoet.

Prettige Feestdagen,
Leo

Laos 09

Hoi Miek,

Ik vertrek hoogstwaarschijnlijk ergens midden Mei naar Bangkok. De eerste 2 weken zal ik waarschijnlijk in Thailand blijven, nadien zou ik graag Laos en Vietnam verkennen. Voor de maand Juni heb ik nog geen reisgenoot dus wie weet lukt het wel om Laos een stukje samen te verkennen? Cambodia zit momenteel niet in mijn planning gezien ik er vorig jaar een maand geweest ben. Hoe ziet jouw planning eruit?

Groetjes,
Silke - 22j - Gent

Cambodja en Loas

Hey Mieke

We zouden naar Loas en Cambodja vertrekken rond half/eind juni en half juli. Op dit moment is er nog niets concreet gepland. We zijn nu met zo'n drie meiden die elkaar via deze site hebben ontmoet. De bedoeling is dat we binnenkort is afspreken. Ben jij eventueel geinteresseerd? laat het dan weten!

Groetjes Sana

Laos

Hoi Sana
Ik heb al een vlucht geboekt naar Bangkok en onmiddellijk een aansluitende vlucht naar Vientiane waar ik 13 juni 's middags toekom. Indien het te combineren valt, lijkt het me leuk om in een klein groepje te reizen... Ik heb de trotter al doorgenomen om een idee te hebben wat er allemaal te zien is en wat voor mij interessant lijkt. Normaal gezien bereid ik een reis niet zo erg voor omdat ik het wel leuk vind om alles een beetje op z'n beloop te laten maar dit is de eerste keer dat ik werkelijk 3 weken alleen zal reizen vooraleer ik in Cambodja mijn vriendin tref.
Ik heb via deze site ook Silke leren kennen. Hebben jullie haar ook al gecontacteerd?
Je mag me altijd op de hoogte houden als jullie eens afspreken. Van waar zijn jullie?
Groetjes
Miek

heykes

De leeftijden liggen tussen 25-30 jaar en we komen uit antwerpen. De vertrek datum ligt eerder einde van juni vast. Maar staat nog niet 100% vast.
je kan me bereiken op het email adres [email protected].

groetjes Sandra

Hi Miek!!

Sandra heeft me ingelicht over jou bestaan :0)

IKzelf plan ook een reis naar Cambodja deze zomer.

Lijkt het je een goed idee om met alle geinteresseerden eens af te spreken om te kijken of de reisplannen een beetje gelijklopen/overlappen/...

Of om gegevens uit te wisselen om evt contact met elkaar op te nemen als we eenmaal in Cambodja zijn....

IKzelf kan best in een weekend. Gelijk welke dag eigenlijk...

Wat denk je van eind maart/april?

Grtjs,
Marleen

Zuid Oost Azie

Beste

Mijn naam is Nils Hertogs, 25 jaar, en wonende in Kontich bij Antwerpen. In januari van dit jaar ben ik gestopt met studeren. Daarna heb ik zeven weken gewerkt en voor één maand naar Thailand op reis geweest. Sinds een week ben ik terug uit Azië en het begint al te kriebelen om weer terug te gaan...!

Ik ben opzoek naar een reispartner (M/V) (20-30 jaar) die in de periode januari, februari, maart, april of mei 2010 voor één maand of langer naar Thailand gaat of gecombineerd met Laos, Cambodja en Vietnam. Rondreizen in Zuid-Oost Azië of andere formules zijn natuurlijk ook mogelijk. Rondreizen ter plaatste met bus en trein maar het vliegtuig is ook mogelijk. Ik hou van cultuur, gecombineerd met actieve uitstappen. Voor enkele dagen uit te blazen aan het strand ben ik ook te vinden. Graag zou ik met de rugzak van budgethotel naar budgethotel reizen.

Indien je ook interesse hebt in deze reis en periode kan je me steeds mailen op [DLMURL="http://us.mc334.mail.yahoo.com/mc/[email protected]"][email protected][/DLMURL].

Heb je een ander voorstel of idee? Laat het maar weten...

Bedankt
groetjes
Nils

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan