Booking.com

Reisgeno(o)t(e)(n) gezocht zomer 2020

Sam

Member
Hallo allemaal,

Ik ben een man van 29 jaar uit Gent.

Ik zou deze zomaar samen met een vriend op reis gaan, maar helaas gaat dat niet lukken. Daarom zoek ik iemand (man/vrouw maakt niet uit, of zelf een groepje) om deze zomer mee op reis te gaan.

De periode valt te bespreken en ik heb ook nog niet meteen een bestemming in gedachten, alleen dacht ik wel aan iets buiten Europa om mijn horizonten wat te verruimen. Op vlak van leeftijden zou alles tussen pakweg 25 en 35 wel moeten werken. (met wat flexibiliteit mogelijk naar boven en onder).

Ik ben niet de de sportiefste, maar ook niet iemand om 2 weken alleen maar aan een strand / zwembad te liggen. Eén en ander plannen op voorhand is fijn, maar wat ruimte voor improvisatie moet er ook zeker zijn. Ik prefereer hotels / huisjes / .... als uitvalsbasis , want kamperen en lange trektochten enzo zijn niet echt mijn ding. Ik hou van een goeie mix tussen dingen zien en beleven, maar ook wat ruimte om uit te blazen tussendoor. Verder hou ik ook enorm van lekker eten.

Voorafgaande real life ontmoeting is sowieso noodzakelijk. Want als je met iemand op reis gaat, is het toch wel belangrijk dat er iets van een klik is, qua persoonlijkheden en qua voorkeuren, vind ik.

Zegt dit je iets ? Laat dan gerust iets weten ! :)

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan