Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgeno(o)t(e(n)) gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inge27

New Member
Hoi,

Ik zoek iemand/enkele mensen (liefst niet meer dan 4, om het klein en gezellig te houden) om tussen juni en oktober een reis te maken, bestemming nog onbekend. Dit kan Europa zijn tot Zuid-Amerika, Canada, Azië, Afrika, ...

De duur van de reis kunnen we natuurlijk afstemmen naargelang de
bestemming.
Binnen Europa: 7 tot 10 dagen
Buiten Europa: 2 tot 3 weken of eventueel langer afhankelijk van de bestemming

Ik vind groepsreizen een beetje te duur en denk dat we evengoed zelf een reisje kunnen organiseren!

Ik ben 27 en woon in Gent. Ik dacht aan reisgenoten tussen 24 en 32 jaar. Ik hou niet van strandvakanties (een dagje kan natuurlijk wel), maar voor de rest sta ik open voor ideeën: combinatie tussen natuur, cultuur en pure ontspanning!

Interesse? Laat snel iets weten!

Hallo Inge,

Ik ben een gast van 32, van de streek van Kortrijk. Ben ook op zoek naar een geschikt gezelschap en reisje voor dit jaar.

Traditioneel ga ik in september op reis. Vorig jaar ben ik Cuba gaan bezoeken, het jaar ervoor Thailand. Beide met groepsreizen, wat inderdaad nogal prijzig kan uitvallen. Als er nog plaats is in je gezelschap, mag je me gerust contacteren om verder te overleggen.
Mijn reisdoel is een mix van cultuur opdoen, relaxen, alternatief actief zijn (kayak, raft, olifantenrit, MTB). De massa ontwijken, maar toch de trekpleisters gezien hebben. Land maakt niet zo veel uit, als het maar ver en nieuw is, en mooi weer.

Ik reis af en toe ook voor het werk, dus heb ik wel wat ervaring om me overal uit de slag te trekken.

Wat zou je ervan denken om al liftend een stuk van Europa te verkennen, maar dan liefst wel iets langer dan een week. Tent, rugzak en dan gaan...

1juni vertrekken bijvoorbeeld...

k ben ook nog op zoek naar een reisgenoot
k ben 35 jarige vrouw

Laatst bewerkt door een moderator:
Spanje 2/7- 9/7

Dag Inge

Ben je nog opzoek naar een reisgenoot?
ik wil in juli naar Spanje. Madrid een bezoek aan het Nationaal Park Cabañeros;
kben 29 en woon ook in Gent. Mail me gerust zodat we elkaar eens kunnen spreken/zien valentijn {a} telenet .be

Groeten
Valentijn

Hier is ook interesse!
Ben 26j/m uit Vlaams Brabant. Juli en augustus kan ik geen vakantie meer aanvragen maar vanaf september geen probleem..
Laat maar iets weten!

Hey Inge,

ikzelf ben ook (bijna ;-) ) 27 en van Gent (Drongen). Ik ben hopeloos op zoek naar een zeer tof, makkelijk, los, vrolijk,... type om op reis te gaan.
Mijn wensen (en eisen vb data) zijn:
data: 17juli tem 15 augustus
Ik zou graag een verre reis maken (Mexico, Asië,...)
ik zou graag 4 weken gaan vermits ik liefst een verre reis wil maken.
Met de rugzak trekken, af en toe de nodige luxe en ontspanning, avontuur, cultuur. Het moet geen super druk stapverlof zijn hoor ;-) wat komt, komt
Liefst had ik een man als gezelschap qua veiligheid, maar als het reuze klikt GRAAG.

Groetjes

Hey Inge !

Zie hier, nog een reislustige op zoek naar een metgezel! Deze keer ééntje met 28 lentes, afkomstig uit de Antwerpse Kempen en met vrouwelijke vormen .

Ik heb verlof gepland van 20 september tot en met 28 september. In die periode zou ik er voor een dagje of zeven op Europees grondgebied tussenuit willen knijpen met rugzak en tent, om, op zoek naar onbekende plekjes( waar ik dan voor de vuist weg aan denk is Klein - Zwitserland, Ierland, Schotland, maar andere suggesties zijn zeker welkom...... ) die iets te bieden hebben op het vlak van natuur en cultuur, de batterijtjes terug op te laden. Als je zin hebt om me hierbij te vergezellen, laat me zeker iets weten ! Je kan me bereiken via hotmail: t_boeckx@hotmail. !

Groetjes en alleszins veel reisplezier toegewenst !

aanbod nog geldig?

Hey Inge,

ik ben 33 jaar en woon in Leuven en ik heb verlof van 23 tot 8 augustus en ik zou liefst richting spanje vertrekken om wat spaans te oefenen, maar portugal zie ik ook wel zitten. ik heb al wat fietsvakanties gedaan en ook stappen in de bergen. jouw combinatie natuur, cultuur en pure ontspanning zie ik echt zitten.
ik weet niet of je ondertussen al een reisplan hebt en mensen gevonden hebt, indien dit zo is laat dan zeker weten waarheen en of er nog aangesloten kan worden.

groetjes gwendoline ( mustang)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...