Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgeno(o)t(e)(n) voor rondreizen 2011, bestemming(en) samen te bepalen

• Onderwerp starter Onderwerp starter JeMo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JeMo

Member
Hey allemaal,

Ik ben een 21-jarig meisje. Eind november eindigt mijn contract en in september 2011 wil ik terug gaan studeren. De maanden ertussen wil ik graag reizen. Ik ben geïnteresseerd in verschillende bestemmingen en soorten reizen.

*Taalbad/cultuurbad in Frankrijk
*Taalbad/cultuurbad in Brazilië
*Rondreis Zuid-Amerika
*Rondreis Noord-Amerika
*Groepsreis met Joker (bestemming maakt mij niet echt uit, maar het lijkt mij wel leuk om al iemand te kennen)
*...

Ik zou liefst reizen met iemand tussen de 21 en de 27 jaar. Dus al wie graag een stukje van de wereld wil zien en waarvoor de ervaring en niet de bestemming voorop staat => contacteer mij!

Groetjes,

Jessica

Taalbad Frankrijk (Parijs)

Ik zou graag mijn Frans verbeteren. Daarom overweeg ik om een aantal weken naar Parijs te gaan in 2011 (tussen januari en september).

De organisatie YFU organiseert taallessen in Parijs en het lijkt me wel handig om via hen te gaan.

Iemand zin in die formule?

Laatst bewerkt:
Cultuurbad Brazilië

Een van de dingen die mij ook aanspreekt is een cultuurbad in Brazilië via de organisatie YFU (dit is de enige organisatie die ik ken). Je kan zelf kiezen hoeveel weken je gaat. (Hiervoor mag je maximum 24 jaar zijn).

Een rondreis in Brazilië (dus zonder dat je in een gastgezin ofzo verblijft) spreekt mij ook aan. Liefst reisgenoot/reisgenoten tussen de 21 en 27 jaar.

Laatst bewerkt:
Hey Jessica

Ik zoek misschien Australie en Nieuw Zeeland te bezoeken voor enkele maanden in 2011.

Misschien interesse daarin? Ben zelf 22j

Laatst bewerkt:
Ik zelf ben van plan om naar Ierland te gaan in de zomer van 2011, dit al liftend, ik heb het nog nooit gedaan, maar ik houd wel van avontuurlijk reizen.
Ik heb al veel landen bezocht en ook al heel wat reis ervaring op gedaan in en buiten europa.

Het slapen wil ik ter plaatse regelen (of via internet vooraf) door bij mensen aan te bellen en te vragen of de we daar kunnen overnachten. Eten en drinken wil ik zelf kopen / maken onderweg, zonder beroep te doen op restaurant of café.

Ik weet dat dit niet echt is wat je zoekt, maar misschien spreekt het je toch aan.
Als je het ziet zitten hoor ik het wel.

Ik zelf ben 23 jaar en woon in Limburg, België, maar ben geboren in Nederland, Eindhoven. Ik ben een rustige jongen die niet graag uit gaat naar discotheek of café.

Hoi Jessica,

Ook ik ben 21 en ga in 2011 op reis! Heb dit jaar m'n studie voor een jaartje onderbroken en ben nu hard aan het werk om voldoende geld te sparen. In februari vertrek ik via NY naar midden-amerika waar ik al een rondreis heb geboekt, hiernaardoor naar ecuador waar ik 4 weken spaans wil leren. Hierna ga ik nog een beetje door Ecuador reizen en wil ik graag peru (en evt bolivia) bezoeken (dit tussen ongeveer half mei en 16 juni).
Eigenlijk zou ik samen met een vriendin gaan, maar die kon helaas toch niet mee. Mn vlucht is hierdoor al geboekt (vandaar dat ik op 16 juni 2011 terug in Lima moet zijn, dan vlieg ik terug). Het lijkt me toch wel heel erg leuk om (een gedeelte) van deze reis samen met iemand te doen, dus als je zin hebt om samen (low budget) door peru en/of bolivia en/of ecuador (of eerder, kan ook) te reizen, dan hoor ik het wel!

Groetjes,
Ilona

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...