Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgeno(o)t(e) november - december (Thailand - Zuid America...)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick81

New Member
Hoi,

Je hebt deze link aangeklikt, dus misschien ben jij ook een gelukkige die uitkijkt naar de naderende verlofperdiode.

Benopt:
Wanneer: eind november – begin december 2010
Waar naartoe: nog niet bepaald, als het mij maar kan bekoren
Wie: een enthousiaste, avontuurlijke, enstige, gekke man of vrouw

Iets minder benopt:

Ikzelf kan het Belgenland, en hopelijk Europa, verlaten tussen 16 oktober en 12 december 2010.
Een bestemming ligt nog niet vast, maar zou graag een grotere regio willen verkennen met het openbaar vervoer. Dus low budget backpacken tussen jeugdherbergen of guesthouses. Eventueel aangevuld met een hotelletje voor een bezoek aan grootstad. Hier is nog veel ruimte voor eigen inbreng.

Zelf ben ik een 29 lentes jonge avontuurlijke en sportieve goed gekke man en ik hoop via deze weg idem dito mensen te ontmoeten die mij willen vergezellen op mijn ontdekkingstocht door de wereld.

Voel je je aangesproken (ook voor toekomstige projecten in 2011), aarzel dan niet en laat van jezelf horen. Ik bijt zelden.

Nick81

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...