Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgeno(o)t(e) voor in de toekomst

• Onderwerp starter Onderwerp starter spot
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

spot

New Member
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar mensen die graag reizen (wat hier geen probleem zal zijn), om wat beter te leren kennen en in de toekomst misschien samen te reizen.
Bij gebrek aan vrienden die willen/kunnen reizen ...

Handig als jullie iets meer over mij weten hé, bij deze dus enkele kernwoorden:
studente
Gent
20 lentes jong
hobby's: sport(fitness, lopen, fietsen, zwemmen, ...) , koken, lachen, vrienden, ... en alle andere cliches
soort vakanties: maakt niet uit, er is veel dat ik wil doen en wil zien. van citytrip tot avontuurlijk. ik ben niet direct het type die 7 dagen in een all in op een strand in Turkije wil liggen.

Nog vragen? stel ze maar hoor

Hopelijk krijg ik toch enkele reacties

Bye

kennismaking

Hoikes

Leuk u spontane zoekertje te lezen.
IKzelf ben een 23 jarige kerel uit het ieperse
Reageer op zoekertje omdat ik me er wel vinden in kan.
Zelf reis ik doodgraag maar jah de vriendenkring is wat minder gebeten door de reismicrobe

Heb al wat reiservaring, vooral griekenland met men ouders gedaan, daarna guatemala,honduras,venezuela, ecuador en laatst nu noord india maar deze telkens met groepreizen.

Graag leer ik mensen kennen om over reizen te praten enzo en mss wel iemand waarmee ik deze aardbol es verkennen kan dus hierbij da'k op u zoekertje reageer.

Hopelijks tot horens
grz[

ik ben 24 jaar oud en ben van hasselt in het limburgse. in mijn vrije tijd doe ik graag aan fitness ma luister ik ook graag naar muziek, lees ik boeken en ga ik nu en dan wel uit met kameraden. ook reis ik graag maar heb het tot nu toe nog niet volop kunnen doen door mijn studies maar wil dit vanaf nu meer en meer doen. ik ben net afgestudeert als handelsingenieur en begin vanaf september te werken. dit jaar ben ik naar turkije geweest met een kameraad en samen hebben we als 2 goede vrienden een kleine rondreis in turkije gehad (rondreis istanbul, izmir, antalya, ankara). ik vond dit wel leuk en een aanrader voor iedereen omdat je zo rond te reizen, het echte turkije leert kennen want we zijn van de ene plaats naar de andere rondgerezen met de trein, bus, ferry, metro, lokaal transport,... maar in de toekomst zou ik nog veel willen reizen in turkije maar ook naar en in andere landen. mensen die eventueel willen samenreizen, mogen altijd iets laten horen. de groeten

Hey

Je hebt precies al succes met je berichtje.

Ik ben 23 jaar en ik woon voor mijn werk in Gent, in de weekends ga ik meestal wel terug naar mijn ouders in Leopoldsburg (Limburg). Behalve voetbal (zowel zelf spelen als gaan kijken) en fitness reis ik uiteraard ook heel graag, maar de vrienden hebben niet echt dezelfde smaak van reizen.

Met mijn ouders ben ik vroeger al naar Tunesië (2x) , Oostenrijk (2x), Frankrijk (3x), Mallorca en Turkije (3x) geweest. In mijn laatste jaar op de Hoge school heb ik mijn stage van 3 maanden in Finland gedaan, en ben daar dan ook naar Lapland, Stockholm en Tallinn geweest. Dit jaar ben ik al op Citytrip geweest naar Athene (met KrisKras) en op groepsreis met Joker naar Egypte. Rond Kerst en Nieuwjaar hoop ik mijn laatste dagen verlof op te nemen om nog eens ergens naartoe te trekken voor een weekske ofzo. Dus mensen die eens over reizen willen babbelen of misschien ooit samen willen reizen zijn altijd welkom.

Grtjs Niels

Reisgenoten!

Hoi hoi!!

Ik ben Vanessa en ben 26 jaar. Ik reis graag, maar niet zoveel als ik zou willen...Het liefste maak ik korte tripjes binnen Europa: een citytrip of een reisje naar de zon...Ik ben een paar jaar geleden naar Turkije geweest en dat was een trauma-geen massatoerisme meer voor mij!
Mijn hobby's zijn fitness, wandelen, fietsen, lezen, reizen (!) of uitstapjes maken en af en toe eens uitgaan vind ik ook wel leuk, maar ik ben nu niet direct zo'n discotheektype.
Ik woon in de buurt van Lier-dat is wel ver van Gent. Wat studeer je?

Grtjes, Vanessa

reis

hallo ,

ik ben zelf student van 20j uit antwerpen en ben nog op zoek voor een reisgenoot voor de periode van april 2010 tot augustus 2010 voor een reis door indonesie-maleisie-filipijnen-thailand.
Ben zelf sportief en avontuurlijjk ingesteld. Mij kan je ook niet 7dage op een strand liggen nixen.
Indien je ( of iemand anders) interesse moest hebben laat gerust iets wetn.
Mijn interesse zijn: natuur, dieren, in mindere mate cultuur, duiken en avontuur.
In july 2009 zou ik graag nog een reisje maken van +- 20 dagen omdat ik dan afgestudeerd ben

dus laat maar iets horen
kevin_spiessens10@hotmail.com

ciao!

reisgenootjes

Hey,
kben ook voor het eerst op zoek naar reisgenootjes...
heb al wel enkele groepsreizen gedaan,(vooral buiten Europa)
maar kzou het nu wel zien zitten om ook eens niet vooraf 100% uitgestippelde reizen te doen, en meer zelf te kijken en ter plaatse alles te regelen...
je bent niet afhankelijk van een strak reisplan, ... en het is bovendien een stuk goedkoper...
Citytrips zijn ook altijd leuk om te doen
en voor volgend jaar staat een bestemming in Azie bovenaan mijn lijstje...
Byekes (26j /gent)

Hallo,

Ik ben Indy, 21, uit Gent.

Ik heb al wat reiservaring, voornamelijk de US, Europa en het Midden-Oosten. Ik zoek ook een reisgenoot voor de toekomst, zowel voor citytrips als lange, verre reizen.

reisgenote gezocht

Hallo,

Ik zag je berichtje op het forum staan ivm een reispartner.
Zelf ben ik ook op zoek naar iemand die met me wil reizen, maar die ik ook graag eerst eens had leren kennen. Ik wil komende zomer een verre reis maken naar bv. Thailand, Amerika,... voor 1,5 maand ongeveer (zomervakantie).
kort over mezelf: werkende student opvoedster, gentse, 2O j, creatief bezig zijn en bakken.

grtjs, jolien

mee dromen?

Hey, leuk dat je berichtje zend.
Mijn droomkes zijn om volgend jaar een 1,5/2 maand(en) rond te trekken in amerkia.
Redelijk low buget gewijst. Dus autobussen nemen, treinen of al dan niet es liften inplaats van auto huren. Maar dat hangt er eigenlijk allemaal van af.
Motels of campings inplaats van hotels.

De reisroute, nja nog ni echt een idee eigenlijk. route 66 sprak me wel aan.
mja, ben eigenlijk nog maar in het droomstaduim.

Tuurlijk zoiets wil ik niet alleen doen, dus liefst met een leeftijdgenoot (zoals u) en klein beetje zelfde manier van reizen zoals ik. (alternatieve wijze)

Als je zin hebt in meedromen mag je me altijd toevoegen op msn, dinovandenweghe@hotmail.com

Hopelijk tot horens.
grz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...