Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgeno(o)t(en), 11/07/15 - 02/08/15, bestemming nog te bepalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sofiekn

New Member
Hallo,

Ik ben Sofie, 32, en ben mij volop aan het afvragen waar naartoe deze zomer, meer bepaald tussen 11/07/15 en 02/08/15.

De voorbije jaren heb ik al redelijk wat alleen rondgereisd, maar kom toch altijd graag wat mensen tegen, daarom dacht ik dat het deze keer wel leuk zou zijn om samen met één of een aantal gelijkgestemde zielen rond mijn leeftijd te gaan.
Voor mijn vakanties hou ik wel van wat actie en avontuur, een beetje impulsief zijn en het "go with the flow"-principe liggen mij ook wel. Verder reis ik voornamelijk low budget en probeer ik waar mogelijk wat lokale cultuur op te snuiven.
Qua bestemming sta ik nog voor alles open, zelf dacht ik in de richting van Latijns-Amerika, Noord-India & Tibet, Japan,...
Door mijn werk is de reisperiode zowat het enige waar ik niet flexibel in kan zijn.

Als er dus nog mensen zijn die in die periode willen & kunnen reizen en nog wat gezelschap zoeken, laat het dan maar weten!

Hoi Sofie,

Mongolie iets voor jou? Ik ga met 2 vrienden en we zijn nog op zoek naar een paar leuke medereizigers. We willen een maand gaan rondreizen met gids en chauffeur, een andere manier is er bijna niet in Mongolie. We zijn wel vrij in het bepalen van de route. Ook wij zijn relaxte, go with the flow reizigers die houden van natuur en cultuur. We zijn alle 3 in de 30 en makkelijk in de omgang.
Wij willen de hele maand juli gaan dus dat komt overeen, allen zouden we waarschijnlijk een aantal dagen eerder willen vertrekken ivm een nationaal feest dat we graag mee willen maken. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag. Groet, Lotus

Waarderingen: Tuul
hallo Sofie,
ik kan me herkennen in je reisfilosofie en bovendien zoek ik ook nog een reisgenoot voor deze zomer.
Als je ook geïnteresseerd bent om een (mogelijke) reisgenoot te leren kennen mag je me gerust iets laten weten, bvb een mailtje naar mijn persoonlijke emailadres: docadren@yahoo.com

Zou leuk zijn om iets te horen van je...

groetjes,
Renaat

Hallo Sofie,

Ik weet niet of je vakantie reeds conreet is. Wij ( mijn man 48 en ik 35) gaan namelijk naar Madagascar van 8 juli tot 2 augustus. We zullen door het land reizen met auto en chauffeur en zijn nog op zoek naar enkele medereizigers. Je kan ons contacteren opsandragrosemans@hotmail.com
Groetjes,
Sandra & Marc

Dag Sofie,

Ik stuurde je net een bericht. Laat maar weten of je plannen nog doorgaan!

Cathy

Hey Sofie,

ik ga van 13/7 tem 2/08 naar Ghana. Voorlopig nog alleen, maar enthousiastelingen zijn altijd welkom

Ik reis low budget, met rugzak en openbaar vervoer, weinig op voorhand plannen en zien waar we uitkomen, geleid door de tips van locals en andere reizigers. Ik probeer wat couleur locale op te snuiven door bijv. couchsurfing en ben verder vrij sportief en avontuurlijk. Enkele safari's mogen niet ontbreken, maar ook traditionele dorpjes en markten, trektochten, goudgele stranden en een bezoek aan de oude slavenforten.

Ik ben 30j en heb al heel wat reiservaring. Dit wordt echter mijn eerste keer Afrika en daarvoor schijnt Ghana een ideale bestemming! Zin om mee te gaan?

Let me know,

Groetjes,

Lynsey

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...